Anonym skriver:
Dejligt du lige kom med din mening der.
Det er for det første ikke mig der står med hvalpen og det er den eneste af kuldet der er en han og hvorfor jeg vælger ham er vel min sag.
Du forstår jo lige at pille glæden ud af at jeg har købt mig en hund efter tabet af vores gamle jeg ved godt hvordan det forgår jeg har skam haft hund før som desværre gik hen og blev gammel og træt.
Jeg spurte efter navn ikke efter at blive trampet på. Og hvis du ikke har et navn at komme med så lad være med at besvare.
Jeg holder stadig fast i min mening. Det er dybt uansvarligt at lukke fremmede mennesker ind i sit hus når hvalpene kun er 4 dage gamle. Du vil vurdere tævens temperament når hun lige er født? >Tæven har lige været igennem en fødsel, hormonerne raser i hendes krop og hun skal f....e ikke stresses af besøg!!! Så er den ikke længere!
Jeg nævner slet ikke risikoen for at miste hele kuldet pga herpes virus, som besøgere kan slæbe med sig til så nyt et kuld.
OG det er lige meget, at du kender dem... Her i huset må INGEN komme i nærheden af hvalpene før de er 3 uger gamle og bliver flyttet fra soveværelset og ud til alrummet. Heller ikke vores forældre eller søskende. Mine svigerforældre skulle have en hvalp fra vores sidste kuld og de skulle have 1 af de to tæver der var. De måtte vente pænt til hvalpene blev 3 uger. Jeg sendte dog mange billeder, selvom de bor lige i nærheden.
Efter 3-ugers alderen modtager vi besøg, gerne hver dag og hvalpene må leges med, for både børn (under opsyn) og voksne.
Anmeld