Lille ny hvalp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Har lige været ude og vælge vores nye hund idag. Det er en lille schæfer han på 4 dage og han er bare for nuser.

Men nu kan vi ikke blive helt enig om hvad han skal hede. Kom gerne med gode ideer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ej hvor er han bare sød og nuttet  

Anmeld

27. august 2012

IT-nørd

Anonym

Har lige været ude og vælge vores nye hund idag. Det er en lille schæfer han på 4 dage og han er bare for nuser.

Men nu kan vi ikke blive helt enig om hvad han skal hede. Kom gerne med gode ideer.

Hold da op! Vælge en hvalp når den er 4 dage! Tæven og hvalpene skal have RO i de første 14 dage og en hver opdrætter med respekt for sig selv og som tænker på sin hund, vil først tillade et besøg når hvalpene er 3 uger gamle og slet ikke lade fremmede mennesker at tage hvalpen op når den ikke er ældre.

Når det så er sagt, undrer jeg mig også over at I kunne vælge. I aner jo ingenting om hvalpens personlighed og det er først ved 7-ugers alderen hvalpenes personlighed kan testes i beskrives og det er på denne måde sikrer man sig, at man vælger den helt rigtige.

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

Anonym

ringo

rico

tino

king

kenzo

boss

djargo

django

leo

pondus

bilbo

mads

Anmeld

27. august 2012

Missq4

nåår hvor nuller

han liner en lille Bongo

Anmeld

27. august 2012

TeamRocket

Sød lille hundehvalp. Men det undre mig lidt i står med hvalpen? Er i meget tætte med morhunden? For hundemor og hvalpe skal jo have totalt ro til at knytte bånd og lære hinanden at kende. Det er en lidt trist ting hvis de bare lader alle og enhver gå til hvalpene, det er de slet ikke klar til endnu. Heller ikke bakteriemæssigt.

Jeg kan godt lide Tjalfe som navn til store hunde.

Anmeld

27. august 2012

Vidunderligeunger

må tilslutte mig de øvrige og skrive at jeg bliver ked af at der ikke er mere "styr" på tingene dér hvor I skal have hund.. :/ 

Hvis det var mig, ville jeg vælge et sted hvor de respekterede hundemor/hvalp og ikke lod andre holde dem i minimun 14 dage..

ved godt det ikke var det du søgte svar på, men kunne ikke lade være at svare. 

Anmeld

27. august 2012

MortilElias2010

Lenchick skriver:

Hold da op! Vælge en hvalp når den er 4 dage! Tæven og hvalpene skal have RO i de første 14 dage og en hver opdrætter med respekt for sig selv og som tænker på sin hund, vil først tillade et besøg når hvalpene er 3 uger gamle og slet ikke lade fremmede mennesker at tage hvalpen op når den ikke er ældre.

Når det så er sagt, undrer jeg mig også over at I kunne vælge. I aner jo ingenting om hvalpens personlighed og det er først ved 7-ugers alderen hvalpenes personlighed kan testes i beskrives og det er på denne måde sikrer man sig, at man vælger den helt rigtige.

Anmeld

27. august 2012

MortilElias2010

Vidunderligeunger skriver:

må tilslutte mig de øvrige og skrive at jeg bliver ked af at der ikke er mere "styr" på tingene dér hvor I skal have hund.. :/ 

Hvis det var mig, ville jeg vælge et sted hvor de respekterede hundemor/hvalp og ikke lod andre holde dem i minimun 14 dage..

ved godt det ikke var det du søgte svar på, men kunne ikke lade være at svare. 

Dyrets tarv kommer ALTID i første række! 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Sød lille hundehvalp. Men det undre mig lidt i står med hvalpen? Er i meget tætte med morhunden? For hundemor og hvalpe skal jo have totalt ro til at knytte bånd og lære hinanden at kende. Det er en lidt trist ting hvis de bare lader alle og enhver gå til hvalpene, det er de slet ikke klar til endnu. Heller ikke bakteriemæssigt.

Jeg kan godt lide Tjalfe som navn til store hunde.

Det er ikke mig der står med hunden. Det er hende der har hunden.

Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.