Mønster på hæklede "gummistøvler" - Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

mariamiss6

Her var så lige et par... Ikke heeeeeeelt lige så fine, men måske man kan improvisere, når man har testet mønsteret

http://www.repeatcrafterme.com/2012/03/crochet-rain-boots.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

ønskebørn74

mariamiss6 skriver:

Her, http://www.etsy.com/listing/80148848/booties-crochet-pattern-baby-booties-for de er simpelthen det mest nuttede, og de ser ud til at ville sidde PERFEKT på en babyfod, hvilket i sig selv er en kømpe mangelvare, når det kommer til at få perfekt tilpassede sutsko til babyer....

Jeg ville gerne lave nogle, så de passede sådan ca. 6 måneders alderen....

Hvis jeg ikke finder et mønster, køber jeg det der til den første... Men ærlig talt, jeg er sgu lidt nærrig når det kommer til at betale for ting jeg virkelig burde kunne opfinde selv hehe... OG jeg har virkelig kigget på billederne, og forsøgt at forstå hvorfor andre opskrifter ender med at have denf orm de har,m og så forsøgt at tilpasse det til en god sål, men nej, det virker bare ikke for mig....

De er bare så fiiiiiiine... 

Men er ikke god til opskrifter der ikke er skrevet på dansk..

Anmeld

1. oktober 2013

helle85

mariamiss6 skriver:

Ih, jeg vil så gern ehave et RIGTIG GODT mønster på hæklede baby støvler, helts nogle der rigtig godt kunne ligne gummistøvler....

Jeg fandt nogle på nettet, men det er en opskrift der koster penge, og hvis jeg kan, vil jeg gerne spare de penge. Jeg har forsøgt nu i 4 dage, at lave nogle, men de bliver bare aldrig HELT rigtige... 

Jeg har fundet MASSER af gode sålopskrifter, men jeg kan ikke finde en støvleopskrift som bare bliver sååååå yndig  

Det fedeste ville være, hvis opskriften var tilpasse 4/8 bomuldsgarn, fordi det er så nemt at få fat i, og det er dejligt blødt, så jeg har det altid hjemme, til alle mulige andre projekter

hej
var der noget med, at du ville prøve at finde en anden manke til din my little pony? for så har jeg fundet denne opskrift, da jeg selv skal prøve at hækle en til min datter

Anmeld

1. oktober 2013

mariamiss6

helle85 skriver:

hej
var der noget med, at du ville prøve at finde en anden manke til din my little pony? for så har jeg fundet denne opskrift, da jeg selv skal prøve at hækle en til min datter

JEg laver ikke my little pony lige nu, men hvis du har fundet en opskrift på noget der har med dem at gøre vil jeg da gerne se den

Anmeld

1. oktober 2013

Lukas&Liam<3

mariamiss6 skriver:

JEg laver ikke my little pony lige nu, men hvis du har fundet en opskrift på noget der har med dem at gøre vil jeg da gerne se den

Fik du nogensinde opskriften på gummistøvlerne? De er jo mega fede

Anmeld

1. oktober 2013

mariamiss6

Maria&Lukas skriver:

Fik du nogensinde opskriften på gummistøvlerne? De er jo mega fede

Ja, det gjorde jeg vidst fatisk nok.....

Anmeld

1. oktober 2013

Lukas&Liam<3

mariamiss6 skriver:

Ja, det gjorde jeg vidst fatisk nok.....

Har du den liggende?

Anmeld

1. oktober 2013

helle85

mariamiss6 skriver:

jeg glemte lige at sætte linket ind i det andet inlæg jeg skrev men her kommer det

http://topping.dk/blog/?s=my+little+pony

Anmeld

1. oktober 2013

mariamiss6

Maria&Lukas skriver:

Har du den liggende?

KAn du ikke sende mig en mail, så sender jeg opskriften til dig his je kan finde den. Har nemlig fåe ny puter siden

mariarytter6 @ hotmail .com

Anmeld

1. oktober 2013

Lukas&Liam<3

mariamiss6 skriver:

KAn du ikke sende mig en mail, så sender jeg opskriften til dig his je kan finde den. Har nemlig fåe ny puter siden

mariarytter6 @ hotmail .com

Det ville være så dejligt hvis du kunne finde den, har længe tænkt at jeg ville lave nogen og de der er da lige til at sætte igang med
Maria15508@hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.