Mønster på hæklede "gummistøvler" - Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

mariamiss6

serinasmor skriver:

http://www.fanpop.com/spots/my-little-pony/images/17940460/title/rainbow-dash-photo

yaerh!!!!! Rainbow dash :D Haha totalt... Det bliver noks let ikke svært at lave en manke der ligner den der :S Havde det dog bare været krøller, så havde jeg haft en godkendelig procedure lol

Fedt, tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

mariamiss6

Ka+Ma=Be skriver:

De er godt nok fine! Den opskrift ville jeg da gerne betale for.

Jeg er slet ikke kreativ nok til at opfinde selv

Egentlig vil jeg også gern ebetale for den, prisen er dog også kun knap 40 kroner....

Men kender du det, HVIS nu der var et lige så godt, men gratis mønster der ude sååååeh

Anmeld

27. august 2012

mariamiss6

Skifreaken skriver:

Feeedt, nej det gør jeg sådan set ikke, men er sikker på min mor gør, så hende må jeg lige høre ad :p Mange tak!

Var så lidt da.... Hvad jeg har forstået, så kan du gå ud fra pindestørrelse-anbefalinger....

Altså, hvis worsted weight yarn anbefales til pind nummer 5, så skal du bare finde et dansk produkt, som også anbefales til pind nummer 5... Og så skulle det jo passe, med et evt. mønster

Anmeld

27. august 2012

serinasmor

mariamiss6 skriver:

yaerh!!!!! Rainbow dash Haha totalt... Det bliver noks let ikke svært at lave en manke der ligner den der Havde det dog bare været krøller, så havde jeg haft en godkendelig procedure lol

Fedt, tak for det

du finder nok på noget  

Anmeld

27. august 2012

mariamiss6

serinasmor skriver:

du finder nok på noget  

Mon ikke alligevel

Anmeld

27. august 2012

Giraffen

Her, http://www.etsy.com/listing/80148848/booties-crochet-pattern-baby-booties-for de er simpelthen det mest nuttede, og de ser ud til at ville sidde PERFEKT på en babyfod, hvilket i sig selv er en kømpe mangelvare, når det kommer til at få perfekt tilpassede sutsko til babyer....

Jeg ville gerne lave nogle, så de passede sådan ca. 6 måneders alderen....

Hvis jeg ikke finder et mønster, køber jeg det der til den første... Men ærlig talt, jeg er sgu lidt nærrig når det kommer til at betale for ting jeg virkelig burde kunne opfinde selv hehe... OG jeg har virkelig kigget på billederne, og forsøgt at forstå hvorfor andre opskrifter ender med at have denf orm de har,m og så forsøgt at tilpasse det til en god sål, men nej, det virker bare ikke for mig....

er det bare mig eller hvor står der hvad de koster?

NEVERMIND jeg fandt det

Anmeld

27. august 2012

Giraffen

mariamiss6 skriver:

Ih, jeg vil så gern ehave et RIGTIG GODT mønster på hæklede baby støvler, helts nogle der rigtig godt kunne ligne gummistøvler....

Jeg fandt nogle på nettet, men det er en opskrift der koster penge, og hvis jeg kan, vil jeg gerne spare de penge. Jeg har forsøgt nu i 4 dage, at lave nogle, men de bliver bare aldrig HELT rigtige... 

Jeg har fundet MASSER af gode sålopskrifter, men jeg kan ikke finde en støvleopskrift som bare bliver sååååå yndig  

Det fedeste ville være, hvis opskriften var tilpasse 4/8 bomuldsgarn, fordi det er så nemt at få fat i, og det er dejligt blødt, så jeg har det altid hjemme, til alle mulige andre projekter

vil du evt dele en go såle-opskrift? synes ikke jeg kan afkode den fra billedet, det kommer ikke til at passe 

Anmeld

27. august 2012

Eliza

http://www.youtube.com/watch?v=R1Uvte3hel8

Der er ihvertfald noget i den retning.. så kan du måske selv hokuspokusse resten selv?? 

Super fede de støvler du vil lave 

Ja jeg hænger jo altså stadig på youtube.. 

Anmeld

27. august 2012

mariamiss6

vil du evt dele en go såle-opskrift? synes ikke jeg kan afkode den fra billedet, det kommer ikke til at passe 

Jeg kan snildt levere et såle diagram... Men jeg ved ikke om det passer med gummistøvlen fra ravelry (eller er det etsy)

0'erne er luftmasker/kædemasker.
X'erne er Fastmasker. (hold øjemed dobbelte)
T'erne er halve stangmasker.
/'erne er hele stangmasker.
\/'erne er dobbelte stangmasker 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2012

mariamiss6

Eliza skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=R1Uvte3hel8

Der er ihvertfald noget i den retning.. så kan du måske selv hokuspokusse resten selv?? 

Super fede de støvler du vil lave 

Ja jeg hænger jo altså stadig på youtube.. 

Jeg har prøvet efter den der video, men det virkede ikke rigtig fo rmig... jeg tror bare det er fordi jeg har besluttet de skal være præcist magen til, og så kan jeg ikke finde ud af at gå på kompromis hehehehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.