Mom In The Making skriver:
Jamen det var det også.
håber da ikke det kunne misforståes..
har fået af vide at jeg godt kan fremstå flabet når jeg skriver, fordi jeg "skriver som jeg taler" og uden hele kropsprogs delen så kan det vidst misforståes.
- så det var bestemt en kompliment.
Hm.. jeg har lyst til at prøve.
men jeg er lige gået igang med at lære mig selv at sy på maskine. xD overspringshandling here i come. Har faktisk aldrig prøvet at hækle med dobbelttråd.!?!
nej bare rolig. Jeg tager det ikke så tungt... Det e rkun hvis folk bliver direkte, og uden tvivl nedladende, så får jegm ig en lille flegner her hjemme på sofaen 
Og så sker det at jeg kaster om mig med gloser, som mellem linierne ikke er til at misforstå 
Never the less, jeg forstod dig så udemærket, var bare lige ordfrisk eller noget 
Hmmm dobbelt tråd... Altså, det gør bare at det samme stykke arbejde bliver mere fast (her især når man er ude i DC (oh my lord, jeg har glemt de danske betegnelser!!!!!?!!!!) ), lidt mere stift, og lidt tættere i maskerne (især gælder det for DC (double crochet) ).
Selvfølgelig vokser det måske også en anelse, i omfang, sådan, du ved, men det bliver hverken en halv eller en hel gang større
Så hvis man vil have noget stivet af, som for eksempel en sål, som jo også gerne må være lidt tykkere, uden at være stenhård, kan dobbelt tråd være enhjælp 
Anmeld