Mønster på hæklede "gummistøvler" - Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Så du skla også til at hækle en paryk???

Jeps (om ikke andet så til min My little pony, som er færdig om 3 ben!!!! (altså bortset fra håret og andre features  

Kender vi en turkis blå MLP? jeg tænker på hvilke cutie marks den skal have på bagen nemlig, og om der er en specifik paryk at gå efter også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Jeps (om ikke andet så til min My little pony, som er færdig om 3 ben!!!! (altså bortset fra håret og andre features  

Kender vi en turkis blå MLP? jeg tænker på hvilke cutie marks den skal have på bagen nemlig, og om der er en specifik paryk at gå efter også

mlp????

Anmeld

27. august 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

mlp????

My Little Pony

Anmeld

27. august 2012

mariamiss6

Skifreaken skriver:

Kan forresten forstå, at du hækler efter mange engelske/amerikanske opskrifter.

Hvad menes der med worsted weight yarn?

og ofte står der bare worsted yarn, har det noget med tykkelse at gøre?

Hende med "gummirøjserne" skriver

Recommended yarn - worsted weight (I use Caron Simply Soft when I design my patterns, and that is what is used in all of my pictures) DOUBLE STRAND!!

Det får jeg ikke meget ud af med hensyn til hvilket garn jeg skal købe

Får du noget ud af det her?  http://www.weller.dk/Garnfakta.pdf

Anmeld

27. august 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

My Little Pony

LOOOOOOL - fair nok. Vidste ikke at der var forkortelser indefor mY little pony
Go fornøjls så

Anmeld

27. august 2012

serinasmor

mariamiss6 skriver:

http://www.fanpop.com/spots/my-little-pony/images/17940460/title/rainbow-dash-photo

Anmeld

27. august 2012

Ka+Ma=Be

mariamiss6 skriver:

Her, http://www.etsy.com/listing/80148848/booties-crochet-pattern-baby-booties-for de er simpelthen det mest nuttede, og de ser ud til at ville sidde PERFEKT på en babyfod, hvilket i sig selv er en kømpe mangelvare, når det kommer til at få perfekt tilpassede sutsko til babyer....

Jeg ville gerne lave nogle, så de passede sådan ca. 6 måneders alderen....

Hvis jeg ikke finder et mønster, køber jeg det der til den første... Men ærlig talt, jeg er sgu lidt nærrig når det kommer til at betale for ting jeg virkelig burde kunne opfinde selv hehe... OG jeg har virkelig kigget på billederne, og forsøgt at forstå hvorfor andre opskrifter ender med at have denf orm de har,m og så forsøgt at tilpasse det til en god sål, men nej, det virker bare ikke for mig....

De er godt nok fine! Den opskrift ville jeg da gerne betale for.

Jeg er slet ikke kreativ nok til at opfinde selv

Anmeld

27. august 2012

Skifreaken

mariamiss6 skriver:

Altsåååååååååå lige der er jeg også helt tabt hahahahahah.....

Men det passer vidst IKKE med 8/4 bomuldsgarn... jeg tror det skal være noget "større" garn end det... 

Og jeg ved ikke om double strand er dobbelt tråd.... Det kunne det nemt være

hehe ja det er ikke lige let :p

Anmeld

27. august 2012

Skifreaken

mariamiss6 skriver:

hehehe jeg har pinnet begge to (er du på pinterest?)

Og har til hesigt at forsøge mig i frihånd med dem begge to, så hold lige vejret ikke

Forresten, kan je tilføje til mit forrige svar, at der på amerikansk/engelsk også findes et måleforhold osm hedder gauge. Og det er vidst hvor langt x antal x-sting rækker, i cm... Det står der for eksempelk noget om i det der My little pony mønster.

Så hvis du ikke kan finde ud af hvad worsted weight yarn er, kan du måske regne ud med hensyn til gauge... Det er det der står på garnet, at x-sting med x-nål/pind rækker x langt

ja, det må jeg lige regne lidt på :p

Anmeld

27. august 2012

Skifreaken

mariamiss6 skriver:

Får du noget ud af det her?  http://www.weller.dk/Garnfakta.pdf

Feeedt, nej det gør jeg sådan set ikke, men er sikker på min mor gør, så hende må jeg lige høre ad :p Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.