Hvordan ville du tag det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Koen.

Ja det ville jeg da, hvad er du harm over? At du ikke får de få kroner det indebringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Troldemommi

Ja hvorfor skulle hun ikke sælge det, det kan jeg altså ikke se noget forkert i, de kan jo ikke passe de små størrelser så længe :-)

Monica

Anmeld

27. august 2012

lisesp83

Her bliver der også solgt ud af det Julie ikke kan passe mere.            Gave eller ej.

Pengene bliver så brugt på noget nyt til hende.

Anmeld

27. august 2012

Rebecca55

Ja jeg ville også sælge det... Hvis jeg viste jeg ikke skulle bruge det mere og mine børn er vokset fra det, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle have det liggende.

Anmeld

27. august 2012

chael

Du har jo ikke aktier i tøjet!!

Så når det er en foræring, må du ligesom give slip, idet du giver gaven fra dig.

Er det ike bedre det bliver solgt, så barnet kan få nye ting, end at det skal ligge i skabet og samle støv?!

Hvad forventer du?? At få det tilbage så?

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

Jeg sælger også vores børns tøj.

Hvis der en nogen af vores søskne eller deres kærester som siger der er et stykke tøj som jeg ikke må sælge så lægger jeg det til side i håb om de får en af det køn.en vi kan simpelthen ikke være her for tøj hvis vi skulle gennem det hele.

vi har en dreng som bruger 98 nu og en pige som bruger 80 så der er jo pænt mange str som ikke bliver brugt.

Anmeld

27. august 2012

Lise

At give en gave er en énsidig handling - du har givet dem noget, og de kan gøre med det hvad de vil

Jeg har også solgt noget af det tøj vi har fået i gave, og noget er givet videre til veninder med mindre børn end vores. Sådan er det bare.

Anmeld

27. august 2012

modesty

Bøllen skriver:

Ja det ville jeg. Hvis det er blevet for lille, ville jeg sælge. Og bruge pegene til større tøj.

Men jeg gemmer heller ikke rigtig noget, alt vi ikke bruger bliver forsøgt at sælge 

Også her.

Anmeld

27. august 2012

Nadia&Daniel

Jeg skriver anno i tilfælde af at nogle bekendte skulle støde på det

Sagen er den, at min svigerinde for et halvt års tid siden fik en dreng. Vi købte selvfølgelig gaver til (dyre gaver Katvig, Hummel og Småfolk)
Kan nu se at hun har sat det hele til salg på FB (ved godt at de ikke kan bruge det for evigt) Men jeg blev nu lidt harm over at se alt de tøj ligge til salg der.

Hvordan ville du reagere? Og ville du sælge noget du havde fået i gave?

Både og.

Jeg har gemt en del af Laura's tøj, det er blevet indelt i tre kasser:

- Må arves/gives væk

- Må ikke arves eller gives væk (skal bruges til næste baby)

- Sælges

Min mor giver en del til Laura, og hun har selv sagt: "sælg det hun ikke bruger, og brug pengene til noget andet"

Tror dog, at det tøj min svigermor giver, at hun forventer jeg gemmer det til min svigerinde engang..

Anmeld

27. august 2012

Bassemor<3

Det kommer an på om man vil genne det og bruge det til en eventuel næste baby. Ellers ville jeg ikke have nogle kvaler med at sælge det, barnet har jo fået glæde af det, og måske hun kan købe noget nyt lækkert til barnet for de penge hun sælger tøjet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.