Ville I melde det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Får helt ondt i mit hjerte  Hvor er det forfærdeligt! Jeg ville ikke tøve med at melde det. Kom så igang!

Stakkels lille fyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Ayasmor

Ja det kan du tro jeg ville.. Og uden at tøve. Ja det kan være et uheld at den lille dreng er stukket af hjemmefra, MEN så ville jeg som min. forvente at faderen var oppe og ude at lede efter sønnen selv, og ikke at så små brødre havde ansvaret for ham. Derudover synes jeg også det lyder mystisk at faderen ikke selv kommer ud med det samme, idet i kommer med ham. Og at det ikke er første gang??? hmm..

Anmeld

26. august 2012

Skouboe

Jeg havde også meldt det mandag morgen..

Anmeld

26. august 2012

MorDk

DET skal meldes!!!!

Anmeld

26. august 2012

Rikke S

Nu kan jeg ikke se hvor i landet det er, men jeg har lige haft besøg af min lillesøster, som fortalte næsten samme historie, dog var det i aftes kl 9/21.

Hun var ude at køre tur med sin kæreste, da de ser en dreng på ca 3 år (også kun iført ble), og helt alene på Torvet i Store Heddinge (og ja, jeg skriver hvor det er, da jeg er dybt chokeret - det må IKKE ske) .

De stopper bilen og snakker med ham, men han kan ikke fortælle hvor han bor, og da de spørger hvor hans mor og far er, siger han "hjemme".

Der standsede en anden bil, med nogle som åbenbart kender drengen og som ringer og siger til forældrene, at han er fundet. Synes det er dybt forrykt og forargeligt, men når man ikke kender familien, kan man jo desværre ikke melde dem, for det er lige hvad man bør gøre, hvis man kender familien.

Anmeld

26. august 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

I morgen ved 9-tiden opdagede min kæreste en lille grædende dreng på ca 2 år stå ude på vejen. Han var kun iført ble og det var øsende regnvejr! Vores genbo kom ud samtidig og han så fortælle at han ved hvor Drengen bor og det ikke er første gang den lukket mand strejfer omkring alene! De bærer Drengen hjem og på vejen møder de en større dreng ( ca 7år) - han vender om da han ser dem og de hører han råbe 'jeg har fundet ham'!

Da de kommer til drengenes hus er det storebroren der tager imod, menn min kæreste og genbo siger de lige vil snakke med en voksen. Efter lidt tid kommer faren så ud - min kæreste sagde han så ud som om han lige var vågnet.... Han siger til sit 'forsvar' at det er deres mor der er kørt og ikke har lukket døren. Desuden var det de ældre søskende (som så er ca 5 &7!) der havde ansvaret!

Hvad f***** er det for noget!? I mine øjne er det omsorgssvigt.... Stakkels dreng....

Men hvad siger I? Ville I melde dem?

Jeg ville ikke tøve!

Havde ringet og meldt det, med det samme!
stakkels lille gut! 2 år, i ble, og i regnvejr!

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Gitt

Jeg ville ikke tøve!

Havde ringet og meldt det, med det samme!
stakkels lille gut! 2 år, i ble, og i regnvejr!

Hvor ringer man helt præcist hen?....

Anmeld

26. august 2012

KarinaBF

Anonym skriver:

I morgen ved 9-tiden opdagede min kæreste en lille grædende dreng på ca 2 år stå ude på vejen. Han var kun iført ble og det var øsende regnvejr! Vores genbo kom ud samtidig og han så fortælle at han ved hvor Drengen bor og det ikke er første gang den lukket mand strejfer omkring alene! De bærer Drengen hjem og på vejen møder de en større dreng ( ca 7år) - han vender om da han ser dem og de hører han råbe 'jeg har fundet ham'!

Da de kommer til drengenes hus er det storebroren der tager imod, menn min kæreste og genbo siger de lige vil snakke med en voksen. Efter lidt tid kommer faren så ud - min kæreste sagde han så ud som om han lige var vågnet.... Han siger til sit 'forsvar' at det er deres mor der er kørt og ikke har lukket døren. Desuden var det de ældre søskende (som så er ca 5 &7!) der havde ansvaret!

Hvad f***** er det for noget!? I mine øjne er det omsorgssvigt.... Stakkels dreng....

Men hvad siger I? Ville I melde dem?

ja jeg ville også have meldt det

frygtelig at høre at det skulle være de store der har ansvaret for en så lille gut virkelig frygteligt

Anmeld

26. august 2012

Pige2009

Giraffen skriver:

Ja det tror jeg jeg ville... hvis ikke til kommunen så i det mindste til en lokal sundhedsplejerske, der kan tage kontakt...

På den ene side skal man ikke gå og stikke hinanden - men når det handler om børn synes jeg ikke man skal tage chancer

Derudover ser man gang på gang hvor højt der skal råbes før der sker noget i de sager - så et lille pip for meget kan jeg ikke se gør skade

og stakkels lille purk da

Stakkels lille mand! Helt enig i dine betragtelser

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Hvem er det vi skal ringe til?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.