Ville I melde det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.555 visninger
38 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

I morgen ved 9-tiden opdagede min kæreste en lille grædende dreng på ca 2 år stå ude på vejen. Han var kun iført ble og det var øsende regnvejr! Vores genbo kom ud samtidig og han så fortælle at han ved hvor Drengen bor og det ikke er første gang den lukket mand strejfer omkring alene! De bærer Drengen hjem og på vejen møder de en større dreng ( ca 7år) - han vender om da han ser dem og de hører han råbe 'jeg har fundet ham'!

Da de kommer til drengenes hus er det storebroren der tager imod, menn min kæreste og genbo siger de lige vil snakke med en voksen. Efter lidt tid kommer faren så ud - min kæreste sagde han så ud som om han lige var vågnet.... Han siger til sit 'forsvar' at det er deres mor der er kørt og ikke har lukket døren. Desuden var det de ældre søskende (som så er ca 5 &7!) der havde ansvaret!

Hvad f***** er det for noget!? I mine øjne er det omsorgssvigt.... Stakkels dreng....

Men hvad siger I? Ville I melde dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I morgen ved 9-tiden opdagede min kæreste en lille grædende dreng på ca 2 år stå ude på vejen. Han var kun iført ble og det var øsende regnvejr! Vores genbo kom ud samtidig og han så fortælle at han ved hvor Drengen bor og det ikke er første gang den lukket mand strejfer omkring alene! De bærer Drengen hjem og på vejen møder de en større dreng ( ca 7år) - han vender om da han ser dem og de hører han råbe 'jeg har fundet ham'!

Da de kommer til drengenes hus er det storebroren der tager imod, menn min kæreste og genbo siger de lige vil snakke med en voksen. Efter lidt tid kommer faren så ud - min kæreste sagde han så ud som om han lige var vågnet.... Han siger til sit 'forsvar' at det er deres mor der er kørt og ikke har lukket døren. Desuden var det de ældre søskende (som så er ca 5 &7!) der havde ansvaret!

Hvad f***** er det for noget!? I mine øjne er det omsorgssvigt.... Stakkels dreng....

I morges kl 9 ;-)

Anmeld

26. august 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Ja det tror jeg jeg ville... hvis ikke til kommunen så i det mindste til en lokal sundhedsplejerske, der kan tage kontakt...

På den ene side skal man ikke gå og stikke hinanden - men når det handler om børn synes jeg ikke man skal tage chancer

Derudover ser man gang på gang hvor højt der skal råbes før der sker noget i de sager - så et lille pip for meget kan jeg ikke se gør skade

og stakkels lille purk da

Anmeld

26. august 2012

LineSchack

ring og neld det. stakkels lille pus. og via der ikk er noget så fint men hellere være på den sikre side. 

Anmeld

26. august 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Jeg ville melde det. Som 8-9 årig passede jeg min lillebror på 1 år gav ham mad om natten, gik ture med ham i barnevognen også var der en masse andre ting som jeg ikke vil nævne her.. Men sådanne små børn skal passes på og ikke være voksne!!

Anmeld

26. august 2012

Miss Church

Jeg har det sådan, at hellere melde noget en gang for meget, end en gang for lidt! Og hvis det ikke er første gang. 

Jeg tror jeg ville starte med at ringe til sundhedsplejersken. Hun kan sikkert tage sig af det, eller give jer besked om hvor i skal henvende jer. Stakkels lille dreng 

Anmeld

26. august 2012

Dittemor26

Yep jeg havde meldt det.

Anmeld

26. august 2012

MortilElias2010

Jeg ville have meldt det straks jeg kom hjem, her havde der ingen tvivl været! 

Anmeld

26. august 2012

MortilElias2010

Jeg ville have meldt det straks jeg kom hjem, her havde der ingen tvivl været! 

Anmeld

26. august 2012

TeamRocket

Meld det! Om ikke andet skal de forældre da vist på et sikkerhedskursus i at lukke døre! Tænk hvis han var blevet kørt ned, faldet i en sø eller kidnappet! Det kan aldrig blive de ældre søskendes ansvar at passe lillebror :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.