Anonym skriver:
I morgen ved 9-tiden opdagede min kæreste en lille grædende dreng på ca 2 år stå ude på vejen. Han var kun iført ble og det var øsende regnvejr! Vores genbo kom ud samtidig og han så fortælle at han ved hvor Drengen bor og det ikke er første gang den lukket mand strejfer omkring alene! De bærer Drengen hjem og på vejen møder de en større dreng ( ca 7år) - han vender om da han ser dem og de hører han råbe 'jeg har fundet ham'!
Da de kommer til drengenes hus er det storebroren der tager imod, menn min kæreste og genbo siger de lige vil snakke med en voksen. Efter lidt tid kommer faren så ud - min kæreste sagde han så ud som om han lige var vågnet.... Han siger til sit 'forsvar' at det er deres mor der er kørt og ikke har lukket døren. Desuden var det de ældre søskende (som så er ca 5 &7!) der havde ansvaret!
Hvad f***** er det for noget!? I mine øjne er det omsorgssvigt.... Stakkels dreng....
Men hvad siger I? Ville I melde dem?
Synes også, det lyder noget mærkeligt. Især reaktionen fra faren.
Men altså, børn kan jo gå hjemmefra. Uanset hvor dejligt et hjem de måtte have. Det er jo sådan set bare at åbne døren og gå. Bare lige så vi husker, at det altså overhovedet ikke BEHØVER betyde problemer, at en lille ven lusker hjemmefra..
Jeg havde nok meldt det - hvis jeg havde oplevet farens reaktion som alarmerende, og jeg også havde set noget, jeg ikke kunne lide i fbm, ældre søskende og hjem. Men alene det, at den lille er stukket af, ville ikke nødvendigvis udløse nogen kæmpe reaktion fra min side.
Men godt, I er opmærksommme!

Anmeld