Gratis HPV vaccine. Årgang 85-92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Miss-86

Sara. skriver:

Okay det troede jeg nemlig at der var..

Sidder lige og tænker hvis man sku starte på baby projekt, så kunne det jo godt lave kuks i vaccinationen når den skal gives over 3 omgang med mdr. imellem.

Men det er jo ikke til at sige om det tager 2 mdr eller over et år at blive gravid.

Jeg har idag snakket med min læge's sekretær, der er så tidsbegrænsning på, vaccinen er kun gratis hele 2013 med..

Og det med at blive gravid, det må man ikke mens man får vaccinerne, der er 3 stk, som man får over ½ år..

ØV siger jeg bare, jeg vil simpelthen ikke udskyde PB yderligere ½ år.. Har ventet 1 år på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Karla

Rikke&Liam skriver:

Skynd jer ud at blive vaccineret inden de trækker tilbuddet tilbage igen.

Jeg var så heldig at få den idag, da vi alligevel var deroppe til Linus 3 måneders vaccination. 

Den er gratis fra på mandag!

Jeg kommer lige nede fra lægen, og spurgte ind til den. Ville så bestille en tid til at få den, men kunne jeg ikke? Fik at vide, at hvis jeg bestilte den nu, ville det være for egenbetaling, da de ikke har fået grønt lys til at den er gratis endnu. Er det ikke meget underligt? Det er da kommet frem at den vil være gratis

Anmeld

24. august 2012

samantha1986

Rikke&Liam skriver:

Det er MEGET sjældent at man ligefrem bliver lam. Jeg er i hvert fald ikke blevet det endnu, så tror jeg overlevede denne gang.

Men det er selvfølgelig et valg man selv må tage stilling til.

Jeg må snakke med min læge om det. Jeg er bare sådan en der tænker at med mit held så skal jeg nok komme ud for der sker mig nogwt

Anmeld

24. august 2012

Muhmi

Prøver lige at spørge igen, da det ser ud til at der ikke er nogen der så mit første spørgsmål...

Må man få den HPV-vaccine når man er gravid??

Anmeld

24. august 2012

mpr

Muhmi skriver:

Prøver lige at spørge igen, da det ser ud til at der ikke er nogen der så mit første spørgsmål...

Så vidt jeg kan læse mig til på nettet må man ikke der er i hvert fald ikke ret mange læger der vil gøre det da der ikke er nok forskning omkring det til at sige at det er sikkert nok når man er gravid

Anmeld

24. august 2012

mpr

Karla skriver:

Jeg kommer lige nede fra lægen, og spurgte ind til den. Ville så bestille en tid til at få den, men kunne jeg ikke? Fik at vide, at hvis jeg bestilte den nu, ville det være for egenbetaling, da de ikke har fået grønt lys til at den er gratis endnu. Er det ikke meget underligt? Det er da kommet frem at den vil være gratis

Den er først gratis fra på mandag d. 27 aug. Så hvis du skal have den gratis kan du først bestille fra på mandag af

Anmeld

24. august 2012

Karla

Chel1992 skriver:

Den er først gratis fra på mandag d. 27 aug. Så hvis du skal have den gratis kan du først bestille fra på mandag af

Ja, vidste godt det først er fra på mandag, men tænkte at jeg kunne få en tid efter mandag men hun sagde, at det ikke var sikkert den blev gratis endnu, og det synes jeg er meget underligt?

Anmeld

24. august 2012

mpr

Karla skriver:

Ja, vidste godt det først er fra på mandag, men tænkte at jeg kunne få en tid efter mandag men hun sagde, at det ikke var sikkert den blev gratis endnu, og det synes jeg er meget underligt?

Ja det lyder underligt oO det står da alle steder at det er gratis fra på mandag....?? Havde nemlig selv planer om at bestille tid så nu bliver jeg da helt nervøs for hvis det trækker ud

Anmeld

24. august 2012

th

samantha1986 skriver:

Jeg havde også overvejet det men jeg har hørt om nogle alvorlige bivirkninger og jeg ved ikke om jeg tør gøre det.

Andre der har hørt om disse bivirkninger?

Jeg har været med i forsøget til den som har været i 4 år, jeg havde ingen bivirkninger kun at man var øm hvor man blev stykket.

Anmeld

24. august 2012

th

Muhmi skriver:

Nej du må ikke får den mens du er gravid og heller ikke hvis man førsøger at blive det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.