Gratis HPV vaccine. Årgang 85-92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Sara.

Miss-86 skriver:

Det er blevet vedtaget at den er gratis fra folketinget eller sundhedsstyrelsen, men der er ikke tidsbegrænsning på, efter hvad jeg har læst...

Okay det troede jeg nemlig at der var..

Sidder lige og tænker hvis man sku starte på baby projekt, så kunne det jo godt lave kuks i vaccinationen når den skal gives over 3 omgang med mdr. imellem.

Men det er jo ikke til at sige om det tager 2 mdr eller over et år at blive gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Isabella_mor skriver:

hvor stikker de henne???? Jeg er virkelig bange for at få indsprøjtninger, og hvis det er i skulderen f.eks. så vil jeg hellere have livmoderhalskræft.!!

(nu har jeg bestilt tid til den alligevel....!!! YEIKS) findes der tryllecreme??

Du kan jo købe sådan et emla plaster. Men det hjælper kun på stikket, og det er selve indsprøjtningen man kan mærke, så det er nok lidt omsomst

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

Miss-86 skriver:

Ej, du vil da ikke hellere have kræft, end at blive stukket i skulderen..
Men der var en der skrev enten armen eller skulderen, så mon ikke du kan få den i armen..

haha... jeg skulle nok have skrevet det lidt anderledes... men det var bare for at illustrere hvor meget jeg er bange for at blive stukket.!! 

og jeg har endda fået lagt en epidural..!! det forstår jeg ikke... 

Anmeld

23. august 2012

Miss-86

Sara. skriver:

Okay det troede jeg nemlig at der var..

Sidder lige og tænker hvis man sku starte på baby projekt, så kunne det jo godt lave kuks i vaccinationen når den skal gives over 3 omgang med mdr. imellem.

Men det er jo ikke til at sige om det tager 2 mdr eller over et år at blive gravid.

Ja jeg sad og tænkte om man måtte få den, hvis man nåede at blive gravid i mellemtiden.. Vi starter nemlig pb næste uge (dejligt, at kunne skrive næste uge) Så muligheden for at man når at blive gravid er der jo.. Har heller ikke bestilt tid til vaccinen endnu..

Anmeld

23. august 2012

Sara.

Rikke&Liam skriver:

Som udgangspunkt resten af 2012.

Okay så er spørgsmålet om man skal sætte projekt baby på stop (hvis man altså er igang... det siger jeg ikke lige om jeg er......)

hmm... må vidst lige tænke det hele igennem...

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

Rikke&Liam skriver:

Du kan jo købe sådan et emla plaster. Men det hjælper kun på stikket, og det er selve indsprøjtningen man kan mærke, så det er nok lidt omsomst

stikket er fint nok. det er jo når det der bliver sprøjtet ind når det strammer osv... 

puha..  

Anmeld

23. august 2012

Miss-86

Isabella_mor skriver:

haha... jeg skulle nok have skrevet det lidt anderledes... men det var bare for at illustrere hvor meget jeg er bange for at blive stukket.!! 

og jeg har endda fået lagt en epidural..!! det forstår jeg ikke... 

Ja og FØDT et barn.. Hehe..

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

Miss-86 skriver:

Ja og FØDT et barn.. Hehe..

ja der var jeg så bedøvet.. fik kejsersnit.. men jeg havde da veerne... i over 3 dage...

Anmeld

23. august 2012

samantha1986

Rikke&Liam skriver:

Skynd jer ud at blive vaccineret inden de trækker tilbuddet tilbage igen.

Jeg var så heldig at få den idag, da vi alligevel var deroppe til Linus 3 måneders vaccination. 

Den er gratis fra på mandag!

Jeg havde også overvejet det men jeg har hørt om nogle alvorlige bivirkninger og jeg ved ikke om jeg tør gøre det.

Andre der har hørt om disse bivirkninger?

Anmeld

23. august 2012

Sara.

Miss-86 skriver:

Ja jeg sad og tænkte om man måtte få den, hvis man nåede at blive gravid i mellemtiden.. Vi starter nemlig pb næste uge (dejligt, at kunne skrive næste uge) Så muligheden for at man når at blive gravid er der jo.. Har heller ikke bestilt tid til vaccinen endnu..

Det må vi lige få undersøgt...

Men umiddelbart så synes jeg det skræmmer mig lidt at blive vaccineret mod noget, imens jeg evt. sku være gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.