Gratis HPV vaccine. Årgang 85-92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Miss-86

Isabella_mor skriver:

ja der var jeg så bedøvet.. fik kejsersnit.. men jeg havde da veerne... i over 3 dage...

Nååe, men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Miss-86

Sara. skriver:

Det må vi lige få undersøgt...

Men umiddelbart så synes jeg det skræmmer mig lidt at blive vaccineret mod noget, imens jeg evt. sku være gravid...

Ja, jeg er enig med dig om det..

Ja, vi må lige have undersøgt det og hvis du får undersøgt det før mig, vil du så ikke skrive?

Er i påbegyndt PB?

Anmeld

23. august 2012

Rikke, Liam & Linus

samantha1986 skriver:

Jeg havde også overvejet det men jeg har hørt om nogle alvorlige bivirkninger og jeg ved ikke om jeg tør gøre det.

Andre der har hørt om disse bivirkninger?

Der er jo altid risiko for bivirkninger. Det er der også for dem vores unger får.

Men da der er MANGE tilfælde af kræft i min familie, tager jeg chancen.

Anmeld

23. august 2012

samantha1986

Rikke&Liam skriver:

Der er jo altid risiko for bivirkninger. Det er der også for dem vores unger får.

Men da der er MANGE tilfælde af kræft i min familie, tager jeg chancen.

Det er bla sådan noget som at blive lam. Og jeg ved sku ikke om jeg tør tage den chance. 

Min onkel har lige haft kræft som stammer fra samme virus men han er helt rask nu. Og ellers har der været et tilfælde af lungekræft. 

Anmeld

23. august 2012

Sas1990

Rikke&Liam skriver:

Skynd jer ud at blive vaccineret inden de trækker tilbuddet tilbage igen.

Jeg var så heldig at få den idag, da vi alligevel var deroppe til Linus 3 måneders vaccination. 

Den er gratis fra på mandag!

Hvad skulle den gøre godt for?.

Anmeld

24. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Sas1990 skriver:

Hvad skulle den gøre godt for?.

Den beskytter mod HPV virus som kan forårsage livmoderhalskræft

Anmeld

24. august 2012

Rikke, Liam & Linus

samantha1986 skriver:

Det er bla sådan noget som at blive lam. Og jeg ved sku ikke om jeg tør tage den chance. 

Min onkel har lige haft kræft som stammer fra samme virus men han er helt rask nu. Og ellers har der været et tilfælde af lungekræft. 

Det er MEGET sjældent at man ligefrem bliver lam. Jeg er i hvert fald ikke blevet det endnu, så tror jeg overlevede denne gang.

Men det er selvfølgelig et valg man selv må tage stilling til.

Anmeld

24. august 2012

christina92

Bivirkninger eller ej, jeg skal have mit skud så snart bebse kommer til verden

Anmeld

24. august 2012

pemiro

Rikke&Liam skriver:

Det føles ligesom at få en stivkrampevaccination, hvis du har prøvet det. Man bliver lidt øm i musklen bagefter. Du bliver enten stukket i armen eller skulderen.

Man kan også blive stukket i numsen...
Det blev jeg og det er VIRKELIG en ulempe eftersom man jo bliver øm havde en hel rund bule på den ene balle :/ haha.. Det er værst anden og tredie gang... Første gang mærkede jeg det ikke efterfølgende...

Veddu om man evt kan få refunderet penge hvis man har betalt for den?
Jeg fik den nemlig i tidernes morgen lige da den var udkommet.. Gav alligevel 4500...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.