Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skynd jer ud at blive vaccineret inden de trækker tilbuddet tilbage igen.
Jeg var så heldig at få den idag, da vi alligevel var deroppe til Linus 3 måneders vaccination.
Den er gratis fra på mandag!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad så med den som fx er født i 1983 ?
Silas&Mille skriver: hvad så med den som fx er født i 1983 ?
Tauf skriver: Ja vi skal betale for den. De har sat en grænse og ja den hedder så 85... Men dejligt for alle dem:-):-):-):-) Syntes i skal tå i mod den:-)
Ja vi skal betale for den. De har sat en grænse og ja den hedder så 85... Men dejligt for alle dem:-):-):-):-) Syntes i skal tå i mod den:-)
nårh ok... havde bare ikke lige hørt om det
YES jeg skal have min på onsdag
Rikke&Liam skriver: Skynd jer ud at blive vaccineret inden de trækker tilbuddet tilbage igen. Jeg var så heldig at få den idag, da vi alligevel var deroppe til Linus 3 måneders vaccination. Den er gratis fra på mandag!
Hej :-)
Jeg er 86er så den skal jeg da have bestilt!
Er det en enkelt vaccination? eller skal man have den igen efter et par mdr. før at den virker?
Rikke&Liam skriver: JJeJepSkynd jer ud at blive vaccineret inden de trækker tilbuddet tilbage igen. Jeg var så heldig at få den idag, da vi alligevel var deroppe til Linus 3 måneders vaccination. Den er gratis fra på mandag!
JJeJepSkynd jer ud at blive vaccineret inden de trækker tilbuddet tilbage igen.
Sara. skriver: Hej :-) Jeg er 86er så den skal jeg da have bestilt! Er det en enkelt vaccination? eller skal man have den igen efter et par mdr. før at den virker?
Den skal gives over 3 gange. Med nogle måneders mellemrum.
tanja. skriver: Jeps jeg har en tid den 28.august gjorder det meget ondt? Er aldrig blevet vaccineret mens jeg kan huske det så er lidt spændt
Jeps jeg har en tid den 28.august gjorder det meget ondt? Er aldrig blevet vaccineret mens jeg kan huske det så er lidt spændt
Det føles ligesom at få en stivkrampevaccination, hvis du har prøvet det. Man bliver lidt øm i musklen bagefter. Du bliver enten stukket i armen eller skulderen.
Ja, så skal du betale. Men hvis du f.eks. er medlem af sygeforsikring dk betaler de 50 % af omkostningerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128