Børn skal kunne gå når de er 1,5 år...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

MariaKyedDK

Monica P skriver:

Er det ikke en mærkelig ting at mene, eller er det bare mig, jeg mener børn er forskellige og de går når de går, det er min svigermor og mig der har denne diskussion, hun siger Johanne da skal kunne gå når hun bliver 1,5 år gammel og jeg er uenig, det er da hamrende ligegyldigt hvornår et barn kan gå

Eller er det????

Hvornår kunne jeres lækkermåse gå ??

Johanne er 11 måneder gammel og kravler på livet løs men er overhovedet ikke i nærheden af at kunne gå.

Monica

min søn begyndte at gå lige inden han blev 1 år.

og det er ved 1 års alderen de fleste børn begynder at gå, men alle børn er meget forskellige som du os selv beskriver, og der er nogen børn som er længere tid om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer
Det er meget forskelligt hvornår børn gå, men de fleste går før de er 1,5 mine ik da de var 10 og 9 mdr

Anmeld

23. august 2012

morethanperfect

De går når de går

Hvis de er 3 og ikke kan gå er der nok noget galt
Oscar gik da han var 12 mdr.  

Anmeld

23. august 2012

Ellie79

Monica P skriver:

Er det ikke en mærkelig ting at mene, eller er det bare mig, jeg mener børn er forskellige og de går når de går, det er min svigermor og mig der har denne diskussion, hun siger Johanne da skal kunne gå når hun bliver 1,5 år gammel og jeg er uenig, det er da hamrende ligegyldigt hvornår et barn kan gå

Eller er det????

Johanne er 11 måneder gammel og kravler på livet løs men er overhovedet ikke i nærheden af at kunne gå.

Monica

Børn går jo når de er klar, min søster var lige fyldt 8 mdr, jeg selv var 9 mdr. Min datter var 10 mdr og vores søn er 13 mdr og ikke i nærheden. Her tager vi det meget roligt han skal nok gå når tiden er inde og det kravleri ikke går hurtigt nok

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Der er altid nogle, der skal gøre sig kloge på babyer, men man kan ikke generalisere på den måde. "Min" sundhedsplejerske sagde, at de fleste børn går ved 15 måneders alderen. 

Min søn kravlede også lystigt rundt og vi troede aldrig han ville finde tålmodigheden og rejse sig og lære at gå, men pludselig kom det da han var 14 måneder. 

Det er ikke sidste gang du kommer til at høre den slags kommentar, og jeg tror kunsten er at lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet

Vh. Louise 

Anmeld

23. august 2012

foto på lærred

MortilCilas skriver:

Cilas startede med at gå da han var 11½ månede gammel.

Min sundhedsplejerske siger at  de fleste børn er 15 måneder eller ældre før de går

Jeg mener selv at de går når det er klar til at gå, og man skal IKKE presse de små godter til det

enig med dette indlæg og vores datter gik på samme tid.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager overført på lærred, wallstickers til børneværelset, dåbsinvitationer

Anmeld

24. august 2012

Brams

Monica P skriver:

Eller er det????

Monica

Lærke gik først da hun var 22 mdr. - hun havde dog problemer med hoften, så det spillede jo ind

Grundlæggende har man jo aldrig hørt at et barn er kravlet i skole, så det skal nok komme og det vigtigste er ikke at presse på

Anmeld

24. august 2012

lisesp83

Min datter begyndte at gå, da hun var ca 14 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.