Børn skal kunne gå når de er 1,5 år...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.563 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Troldemommi

Er det ikke en mærkelig ting at mene, eller er det bare mig, jeg mener børn er forskellige og de går når de går, det er min svigermor og mig der har denne diskussion, hun siger Johanne da skal kunne gå når hun bliver 1,5 år gammel og jeg er uenig, det er da hamrende ligegyldigt hvornår et barn kan gå

Eller er det????

Hvornår kunne jeres lækkermåse gå ??

Johanne er 11 måneder gammel og kravler på livet løs men er overhovedet ikke i nærheden af at kunne gå.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

MortilCilas

Monica P skriver:

Er det ikke en mærkelig ting at mene, eller er det bare mig, jeg mener børn er forskellige og de går når de går, det er min svigermor og mig der har denne diskussion, hun siger Johanne da skal kunne gå når hun bliver 1,5 år gammel og jeg er uenig, det er da hamrende ligegyldigt hvornår et barn kan gå

Eller er det????

Johanne er 11 måneder gammel og kravler på livet løs men er overhovedet ikke i nærheden af at kunne gå.

Monica

Cilas startede med at gå da han var 11½ månede gammel.

Min sundhedsplejerske siger at  de fleste børn er 15 måneder eller ældre før de går

Jeg mener selv at de går når det er klar til at gå, og man skal IKKE presse de små godter til det

Anmeld

22. august 2012

Maja_4000

Vores SP sagde , at man ikke kan sætte det så firkantet op , for børn ér forskellige Men de fleste går jo før de er 1½ år ..

Caroline gik 100% kort før hun blev 13 måneder

Anmeld

22. august 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Eller er det????

Monica

Jeg har det på samme måde som dig - de går når de går, alle børn er jo forskellige  Isabella begyndte så småt at gå rundt med sine hænder i vores da hun var omkring 12-13 mrd. og da hun var 13-14 mrd. gik hun selv 

Anmeld

22. august 2012

Mette.

Monica P skriver:

Eller er det????

Monica

Jeg er af samme holdning som dig - børn går når de går. Man kan jo ikke presse dem til at gå, hvis de ikke kan endnu. MEn mener jeg selvfølgelig godt man kan træne med dem, ligesom med alt andet, når de har alderen til det.

Jeg har dog egentligt ikke tænkt sådan nærmere over det, da EMilie allerede startede med at gå da hun var 10 måneder og fik helt sikkert lige før hun fyldte 1 år.

Anmeld

22. august 2012

MorDk

Vores dreng gik da han var 13 mdr.

Anmeld

22. august 2012

Julemusen

Er noget frustrerende noget at sætte børn i bokse på den måde. Har fået så meget hug fra familie for de mente at Phillip skulle kunne kravle da han var 6 måneder. Nu er han snart 10 måneder og har i løbet af den sidste måned lært at kravle og gå! Kan gå helt selv 6-10 skridt mellem ting. Og nu får jeg så hug for at vi har lært ham at gå for tidligt. Bliver vanvittig!

Anmeld

22. august 2012

Julemusen

Er noget frustrerende noget at sætte børn i bokse på den måde. Har fået så meget hug fra familie for de mente at Phillip skulle kunne kravle da han var 6 måneder. Nu er han snart 10 måneder og har i løbet af den sidste måned lært at kravle og gå! Kan gå helt selv 6-10 skridt mellem ting. Og nu får jeg så hug for at vi har lært ham at gå for tidligt. Bliver vanvittig!

Anmeld

22. august 2012

Christina :-)

Monica P skriver:

Eller er det????

Monica

Min søn var hele 19 mdr før han gik!

Anmeld

22. august 2012

Levi&LilysMor

Monica P skriver:

Eller er det????

Monica

Nej det er bare de gamle der tror de ved mere end os andre 

Børn er skam forskellige og de går når de føler sig tryg og klar til det, det er ikke noget man skal eller kan tvinge et barn til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.