Han vil have adressen, er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

kiwiol

Hvis far ikke har råd til at betale børnebidrag, kan kommunen ligge ud for ham.
Så søg du bare.

Og nej, til at give ham bopælen. Det ville jeg ALDRIG gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

HAN er ikke forsørger - det er DU!
Og det er derfor at han skal betale til dig

Hvis du har svært ved at få sagt tingene/få et ord indført, så sæt dig ned og skriv en (pæn) email, hvor du liiiiige sætter tingene på plads for ham :0)

Og ja, som du skriver kommer der snart fritidsaktiviteter - bare det at gå i svømmehallen koster jo en krig efterhånden!

I aftes satte jeg mig også ned og skrev et langt dokument med alle factsene og mine tanker og det der i virkeligheden foregår og hvordan det ikke kan fortsætte således. Jeg skal bare lige finde et tidspunkt at sende den på.

Igen, tak. 

Anmeld

21. august 2012

Kakao

Synes det er helt vildt, at du har overvejet at give ham bopælsadressen, på trods af at barnet ikke bor hos ham overhovedet..! (tænker at han virkeligt må være god til at manipulere.. det var min første indskydelse)

Også vildt at du ikke ansøger om børnebidrag fra ham.. Det er vel også hans barn.. Som en anden også var inde på, så er det jo en form for økomomisk støtte du yder til ham, på trods af at i ikke er sammen :/ Hvis han er i økonomiske vanskeligheder, så bør han gå til sin bank, sin mor, sine venner.. Alle andre før dig..

En anden ting.. Hvis han får flyttet jeres søns adresse over til ham, så begynder børnepengene vel også på, at blive udbetalt til ham.. Tager jeg fejl?

Er rigtig glad for at du skrev dette indlæg... Det virker som om, at du nu er mere sikker i i din sag, og har fået nogle solide argumenter du kan bruge overfor ham.. Ønsker dig det bedste

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Kakao skriver:

Synes det er helt vildt, at du har overvejet at give ham bopælsadressen, på trods af at barnet ikke bor hos ham overhovedet..! (tænker at han virkeligt må være god til at manipulere.. det var min første indskydelse)

Også vildt at du ikke ansøger om børnebidrag fra ham.. Det er vel også hans barn.. Som en anden også var inde på, så er det jo en form for økomomisk støtte du yder til ham, på trods af at i ikke er sammen :/ Hvis han er i økonomiske vanskeligheder, så bør han gå til sin bank, sin mor, sine venner.. Alle andre før dig..

En anden ting.. Hvis han får flyttet jeres søns adresse over til ham, så begynder børnepengene vel også på, at blive udbetalt til ham.. Tager jeg fejl?

Er rigtig glad for at du skrev dette indlæg... Det virker som om, at du nu er mere sikker i i din sag, og har fået nogle solide argumenter du kan bruge overfor ham.. Ønsker dig det bedste

Tak for det. Jeg er bestemt ikke typen de rplejer at lade mig manipulere, men når det komemr til ham, så tager jeg sommetider den letteste vej fordi jeg ikke orker at høre på hans råberi.

Han ER i øvrigt gået til sin bank, sine venner og sin familie gør mig.. sågar MIn familie i hårde tider... han har ingen skrupler virker det sgu til.. 

Og nej, børnecheck går over moderens cpr-nr og derved min konto. Det vil den altid gøre med mindre der sker noget drastisk..

Jeg er også glad for jeg lige fik det drøftet med nogle andre. Jeg kan godt se hvor unfair han er i sin måde at bede om ting på - bare det at han kan få sig til det..  

Anmeld

21. august 2012

Kakao

Anonym skriver:

Tak for det. Jeg er bestemt ikke typen de rplejer at lade mig manipulere, men når det komemr til ham, så tager jeg sommetider den letteste vej fordi jeg ikke orker at høre på hans råberi.

Han ER i øvrigt gået til sin bank, sine venner og sin familie gør mig.. sågar MIn familie i hårde tider... han har ingen skrupler virker det sgu til.. 

Og nej, børnecheck går over moderens cpr-nr og derved min konto. Det vil den altid gøre med mindre der sker noget drastisk..

Jeg er også glad for jeg lige fik det drøftet med nogle andre. Jeg kan godt se hvor unfair han er i sin måde at bede om ting på - bare det at han kan få sig til det..  

Ok.. kan godt forstå du ikke orker hans råben eller at han sviner dig til og kalder dig egoistisk.. men hvor er det bare godt, at du står fast nu 

For hvis det virker at opføre sig sådan, og han på den måde får sin vilje, så vil han nok gøre det mere og mere..

Så håber jeg bare at du lader det gå ind ad det ene øre og ud af det andet, hvis han sviner dig til.. (og går væk hvis du overhovedet har mulighed for det) han skal ikke råbe af dig!!

For det allersidste du er, er egoistisk (ikke at jeg kender dig, men ud fra det du skriver, så synes jeg godt nok du tager MEGET hensyn til ham)

Held og lykke med det

Og giv gerne en opdate på, hvordan du ender med at sige det til ham, og hvodan han reagerer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.