Hvad har I sidst købt til hjemmet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Dinna88

BMHTL skriver:

Jeg købte for 3 ugers tid siden 5 liter lilla maling og malede halvdelen af min stue lilla..

Er meget tilfreds med resultatet

(undskylder rodet, vi var LIGE blevet færdige med at male.. )

Hvor ser det fedt ud!! Jeg har fået lov til det samme, når vi engang flytter i noget strørre! Elsker at komme ind i hjem og væggene ikke bare er hvide. Det er slet ikke mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Benjamins'mor

En lænestol med skammel i børneudgave.

Min søn havde en stof sofa før, men den var slidt og trængte til at blive skiftet ud.

Og så et sofabord, Benjamin ødelagde det sidste.

Anmeld

21. august 2012

Tip!

Dinna88 skriver:

Hvor ser det fedt ud!! Jeg har fået lov til det samme, når vi engang flytter i noget strørre! Elsker at komme ind i hjem og væggene ikke bare er hvide. Det er slet ikke mig

Mange tak

Jeg er også rigtig glad for det... tænker at mit soveværelse også engang får en tur, måske bare med en lyselilla...

Farven giver bare noget ro og hygge... Sårn lidt ala film tid, stearinlys, tæppe og varm kakao...

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

BMHTL skriver:

Mange tak

Jeg er også rigtig glad for det... tænker at mit soveværelse også engang får en tur, måske bare med en lyselilla...

Farven giver bare noget ro og hygge... Sårn lidt ala film tid, stearinlys, tæppe og varm kakao...

Ja, netop Stemningen i rummet er med det samme ændret.

Enten skal vi male eller så skal der tapeseres med noget mønstret tapet. Det er trods alt billigst at male, men fedest at tapesere, hvis man kan finde det rette tapet

Anmeld

21. august 2012

Tip!

Dinna88 skriver:

Ja, netop Stemningen i rummet er med det samme ændret.

Enten skal vi male eller så skal der tapeseres med noget mønstret tapet. Det er trods alt billigst at male, men fedest at tapesere, hvis man kan finde det rette tapet

Uhh jeg turde ikke begive mig ud i tapet alene.. hæhæ... Så var det nemmere for mig at give det en sjat maling.

Men det er rigtigt man kan få mange fede mønstre..

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

BMHTL skriver:

Uhh jeg turde ikke begive mig ud i tapet alene.. hæhæ... Så var det nemmere for mig at give det en sjat maling.

Men det er rigtigt man kan få mange fede mønstre..

Det kan jeg så godt følge dig i - jeg skal i hvert fald heller ikke ud i den opgave selv Men ja, at male er jo ikke for genier kun - det kan vi andre også Da jeg boede hjemme malede jeg mit værelse flere gange.... Men hvor jeg bor nu står der i lejekontrakten at vi ikke må male andet end hvidt

Anmeld

21. august 2012

TeamRocket

Gulvtæppe, et smykketræ, knager til baby værelse og hvide svæve hylder til stue og babyværelse og to hygge lamper til stue og soveværelse :-)

Anmeld

21. august 2012

Tip!

Dinna88 skriver:

Det kan jeg så godt følge dig i - jeg skal i hvert fald heller ikke ud i den opgave selv Men ja, at male er jo ikke for genier kun - det kan vi andre også Da jeg boede hjemme malede jeg mit værelse flere gange.... Men hvor jeg bor nu står der i lejekontrakten at vi ikke må male andet end hvidt

Ej det er da kedeligt at der kun må blive malet hvidt..  en enkel farve eller to giver bare lige lidt hygge til hjemmet...

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

BMHTL skriver:

Ej det er da kedeligt at der kun må blive malet hvidt..  en enkel farve eller to giver bare lige lidt hygge til hjemmet...

Helt enig! Så derfor glæææææææææder jeg mig til vi flytter Jeg tror måske det er fordi det er ungdomsboliger - du ved, ungdommen nu til daws

Anmeld

22. august 2012

Miss-86

BMHTL skriver:

Jeg købte for 3 ugers tid siden 5 liter lilla maling og malede halvdelen af min stue lilla..

Er meget tilfreds med resultatet

(undskylder rodet, vi var LIGE blevet færdige med at male.. )

Wow, det er rigtig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.