Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubii - endelig gav manden sig, og jeg/vi er nu lykkelige ejer af disse skønne (ifølge mig) krukker
Hvad er det sidste nye I har købt til hjemmet??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har sidst købt en Lene Bjerre bordlampe, et sæt Lene Bjerre lysestager + lys, et Lene Bjerre lys formet som en kongekrone, og en lille vase med en kunstig orkidé.. Jeg har ikke billeder lige nu, men kan sætte dem på senere ..
Nadia&Daniel skriver: Jubii - endelig gav manden sig, og jeg/vi er nu lykkelige ejer af disse skønne (ifølge mig) krukker Hvad er det sidste nye I har købt til hjemmet??
Hvor er det nu at de er på tilbud? Imerco? Jeg trænger til at få skiftet mine ud ... Og de er så über fede i hvide!!
Haapshaps skriver: Hvor er det nu at de er på tilbud? Imerco? Jeg trænger til at få skiftet mine ud ... Og de er så über fede i hvide!!
Havde desværre lige købt den til kartofler til fuld pris, og kan ikke finde bonnen.. Men nu er sættet fuldendt
Hvor fint
Det sidste nye jeg har købt, er et billed til min kæreste af ham og vores datter Rigtigt flot!!
ihhh så fik du de sidste.
De er bare så fine.
twinny skriver: ihhh så fik du de sidste. De er bare så fine.
Jaaaaaaaaaaaaa - Daniel gav sig (de var nemlig på TILBUD, og man siger ikke NEJ TAK til tilbud)
Nadia&Daniel skriver: Jaaaaaaaaaaaaa - Daniel gav sig (de var nemlig på TILBUD, og man siger ikke NEJ TAK til tilbud)
haha. Hvad kostede de? jeg skal bare have overtalt manden til den store.
twinny skriver: haha. Hvad kostede de? jeg skal bare have overtalt manden til den store.
Kartofler før pris: 300.- TILBUD 200.- / Løg før pris: 150.- TILBUD 100.- / Hvidløg før pris: 100.- TILBUD 70.-
Men de har dem kun i creme.. Så dem du købte, er stadig billigere
Nadia&Daniel skriver: Kartofler før pris: 300.- TILBUD 200.- / Løg før pris: 150.- TILBUD 100.- / Hvidløg før pris: 100.- TILBUD 70.- Men de har dem kun i creme.. Så dem du købte, er stadig billigere
hehe. Ja, jeg må også bare eje den sidste. glæder mig helt vildt til at pakke dem ud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128