Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nå ligemeget!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De har dem altså helt magen til i føtex og bilka indimellem.
Har de sorte.
Wauw, jeg er vild med de krukker!
Her er hvad vi sidst har købt - fik fremkaldt billederne og købte rammerne - cirka 400 kr i alt Væggen passer perfekt ind i vores romantiske stile med mørke møbler
Nadia&Daniel skriver: Jubii - endelig gav manden sig, og jeg/vi er nu lykkelige ejer af disse skønne (ifølge mig) krukker Hvad er det sidste nye I har købt til hjemmet??
Jubii - endelig gav manden sig, og jeg/vi er nu lykkelige ejer af disse skønne (ifølge mig) krukker
Hvad er det sidste nye I har købt til hjemmet??
Uhh dem har jeg i grå De er bare fine
Køleskabsmagneter Hehe...
Nogle fede nogle fra hoptimist i pangfarver
mor:) skriver: hvad skal du evt. have for den?
hvad skal du evt. have for den?
her var lige et lille billede af den
De er fine!!!
Det sidste jeg har købt, er et billede fra Rikki Tikke. Dvs jeg har bestilt det i Imerco og går bare og venter på de ringer om at det er kommet hjem
Bellas Mor skriver: Jeg har købt en original æblekasse fra 1976, og har hængt den op på væggen. Er super glad for den
Jeg har købt en original æblekasse fra 1976, og har hængt den op på væggen. Er super glad for den
Årh elsker den slags kasser! Vh stine
StineW79 skriver: Årh elsker den slags kasser! Vh stine
Det gør jeg også!
De er super gode til opbevaring - vil gerne have flere, som skal stå på gulvet. Men hvis det skal være de gamle, originale så er udsigterne lange - desværre.
Den jeg har nu har jeg ledt efter i 1½ år!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128