Hvad har I sidst købt til hjemmet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

M (:

Det sidste jeg har købt til hjemmet var en vase (angenäm 79,-), et fad (angenäm 139,-) og en kæmpe bunke starinlys til, når vi går den mørke tid i møde om alt for kort tid.. Vasen og fadet er fra IKEA (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Nadia&Daniel

Dejligt at få inspiration af alle Jeres kommentar

Anmeld

21. august 2012

Den lykkelige

Det sidste vi har købt er ny gulv til underetagen.. blev lagt sidste weekend og er så fint!

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

Bellas Mor skriver:

Det gør jeg også!

De er super gode til opbevaring - vil gerne have flere, som skal stå på gulvet. Men hvis det skal være de gamle, originale så er udsigterne lange - desværre.

Den jeg har nu har jeg ledt efter i 1½ år!!

hvor leder du henne?

Jeg har tre af dem. Eller fire, tror jeg egentlig. (de står på loftet til vi flytter i større) de er så malet hvide, det klarede min søster lige. De er de originale. De var MØGbeskidte - jeg mener at de har stået i min svogers fars garage

Anmeld

21. august 2012

An&Jo

det allersidste jeg/vi har købt til hjemmet er lidt tupperware

en drikkedunk
en bøtte med låg
en bøfformer og
en saftevandskande

Anmeld

21. august 2012

Kamilla-m

Det sidste vi har købt er møbler til børne værelserne
Og vis det ikke tæller er det nyt sofabord

Anmeld

21. august 2012

morethanperfect

Det aller sidste jeg købte var nogle puder der ligner HAY puderne .. Som jeg jo er ret forelsket i , men ikke har råd til ... Men er nu glad for dem som jeg har købt

Anmeld

21. august 2012

Bellas Mor

Dinna88 skriver:

hvor leder du henne?

Jeg har tre af dem. Eller fire, tror jeg egentlig. (de står på loftet til vi flytter i større) de er så malet hvide, det klarede min søster lige. De er de originale. De var MØGbeskidte - jeg mener at de har stået i min svogers fars garage

Jeg har ledt i diverse blomsterhandlere, frugthandlere og udlandet.

Heldigvis havde min mors private blomsterhandler en i overskud, som han har haft i 13 år - den måtte jeg købt, helt specielt

ELSKER den. Den var også en anelse beskidt, men fik den støvsuget - så nu er den super flot. Den mister sit patina ved at vaske den, så det nænner jeg ikke.

Jeg synes det er synd at male dem, men det er jo en smag sag

Vil bare ikke skjule det print der er på den.

Anmeld

21. august 2012

Tip!

Jeg købte for 3 ugers tid siden 5 liter lilla maling og malede halvdelen af min stue lilla..

Er meget tilfreds med resultatet

(undskylder rodet, vi var LIGE blevet færdige med at male.. )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

Bellas Mor skriver:

Jeg har ledt i diverse blomsterhandlere, frugthandlere og udlandet.

Heldigvis havde min mors private blomsterhandler en i overskud, som han har haft i 13 år - den måtte jeg købt, helt specielt

ELSKER den. Den var også en anelse beskidt, men fik den støvsuget - så nu er den super flot. Den mister sit patina ved at vaske den, så det nænner jeg ikke.

Jeg synes det er synd at male dem, men det er jo en smag sag

Vil bare ikke skjule det print der er på den.

Nååååå, så er det da derfor du ikke kan finde dem! De er på næsten ALLE markeder!

Men dejligt at du fandt denne ene
De var ikke pæne før de blev malet. Jeg har stadig een der ikke er malet, og skidtet er så indgroet i den, at det ikke er særlig pænt. Så er det langt pænere at de er malet med et enkelt lag hvid maling, så man nemt kan se træet igennem! Du skal tænke på at de er rigtig gamle og har stået nærmest udenfor = godt ulækre

Men nej! hvis der er print på, så er jeg HELT enig med dig i, at de ikke skal males!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.