Hvilken bil skal vi have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Seat har en model Ibiza, en stationcar som er meget økonomisk. Den kører 29,4 km pr liter og den har en lav grøn afgift. Den koster 130.000 kr og der er klima m.m. i til den pris. 

Jeg sparer selv op

Vh. Louise

Det er deres Van der koster det, og den har ingen bagsæder..

Vi har selv lige været ude og kigge seat ibiza og vores tilbud lød på 190.000kr for den og det var ikke engang stationcar'en det var den med lidt mindre bagagerum, stationcar'en ville have kostet minimum 20.000 mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Seat har en model Ibiza, en stationcar som er meget økonomisk. Den kører 29,4 km pr liter og den har en lav grøn afgift. Den koster 130.000 kr og der er klima m.m. i til den pris. 

Jeg sparer selv op

Vh. Louise

http://www.seat.dk/Global/Nuevo%20Ibiza%20SC/Ibiza %20SC%20MY13%20Pris_Quickguide%2007%20JUNI%202012% 20_D02_%20Inet.pdf

Her er priserne for deres stationcar

Anmeld

20. august 2012

Mamalou

An&Jo skriver:

Det er deres Van der koster det, og den har ingen bagsæder..

Vi har selv lige været ude og kigge seat ibiza og vores tilbud lød på 190.000kr for den og det var ikke engang stationcar'en det var den med lidt mindre bagagerum, stationcar'en ville have kostet minimum 20.000 mere..

Så var den alligevel ikke så billig igen. Jeg har kun kigget på nettet, da jeg først vil købe ny bil i det nye år... 

Anmeld

20. august 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Så var den alligevel ikke så billig igen. Jeg har kun kigget på nettet, da jeg først vil købe ny bil i det nye år... 

Nej den er nemlig slet ikke så billig hvis man vil have bagsæder i.. :/

Anmeld

20. august 2012

Mamalou

An&Jo skriver:

Nej den er nemlig slet ikke så billig hvis man vil have bagsæder i.. :/

Nej og det vil man jo. Øv, havde ellers lige satset på den til bettechegen og mig, fordi den lød billog og økonomisk.

Anmeld

20. august 2012

LinLin

Hvad med at få anhængertræk på? Så kan du jo have klapvognen på et cykelstativ bagpå - og dermed en Bagagerummets størrelse mindre vigtigt:-)

Anmeld

20. august 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Nej og det vil man jo. Øv, havde ellers lige satset på den til bettechegen og mig, fordi den lød billog og økonomisk.

Ja nemlig..

Anmeld

25. august 2012

mn

AnnaKJ skriver:

Hvad koster sådan en fra ny af? Eller nyere ihvertfald

http://www.opel.dk/koretojer/opel-program/personbiler/corsa-program/index.html

Tænkte dette link kunne svare på dit spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.