Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metteswn skriver: anbefaler lige en opel corsa og går stærkt ud fra der kan være en barnevogn bag i men har ikke lige prøvet
anbefaler lige en opel corsa og går stærkt ud fra der kan være en barnevogn bag i men har ikke lige prøvet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Kan rigtig godt lige Seats biler Måske jeg lige skulle kigge på den - har nemlig ikke set den model før Up'en ser super fin ud, så tænker også at jeg skal have kigget lidt nærmere på den
Kan rigtig godt lige Seats biler Måske jeg lige skulle kigge på den - har nemlig ikke set den model før Up'en ser super fin ud, så tænker også at jeg skal have kigget lidt nærmere på den
Tauf skriver: Skoda og Seat har også lavet en og da de begge er ejet VW, Er Skodas Citigo og Seat Mii stort set ens med VW Up!. De kan alle 3 fåes med automat gear..Vi skal selv ud og kigge på Citigo og Up! i morgen:-)Og den heller altså Up! Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge mine tegn:-):-):-):-)
Skoda og Seat har også lavet en og da de begge er ejet VW, Er Skodas Citigo og Seat Mii stort set ens med VW Up!. De kan alle 3 fåes med automat gear..Vi skal selv ud og kigge på Citigo og Up! i morgen:-)Og den heller altså Up! Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge mine tegn:-):-):-):-)
Jeg har bestilt en Citigo som jeg får til okt-november (før kommer de ikke som femdørs) og vil lige indskyde at det er præcis samme bil som en Up! -Den er blot 20.000 billigere
Karla skriver: UP! Ser rigtig lækker ud, og den er rigtig god at køre i. Min bror har lige købt den, og den er vildt fed! Hvis den var fremme da vi købte bil, var det nok også den vi havde købt den eneste ulempe jeg lige kan komme i tanke om er, at UP! kun har 3 døre i den billigste udgave, hvor spark som standard har 5. Men det er bare mig der ikke er så glad for biler med 3 døre
UP! Ser rigtig lækker ud, og den er rigtig god at køre i. Min bror har lige købt den, og den er vildt fed! Hvis den var fremme da vi købte bil, var det nok også den vi havde købt den eneste ulempe jeg lige kan komme i tanke om er, at UP! kun har 3 døre i den billigste udgave, hvor spark som standard har 5. Men det er bare mig der ikke er så glad for biler med 3 døre
132319 skriver: Jeg har bestilt en Citigo som jeg får til okt-november (før kommer de ikke som femdørs) og vil lige indskyde at det er præcis samme bil som en Up! -Den er blot 20.000 billigere
Jeg skal i øvrigt give 120.000 for min Citigo og det er inkl. aircondition, tanktæller, kopholder (vigtigt, hø! Haha, ej det var med i pakken), indfarvede sidespejle, og fire af de bedste vinterdæk på markedet samt 4 års garanti
Tauf skriver: Jeg kan nøjes med en tre dørs. Da jeg stort set aldrig skal ha søn med i den.
Jeg kan nøjes med en tre dørs. Da jeg stort set aldrig skal ha søn med i den.
Ok men bilen er stadig den samme som en Up! og stadig 10-15.000 billigere hos Skoda.
Tauf skriver: Er den god at køre langt i?? Jeg kigger lidt på den og dem Skoda og Seat har lavet. De er stort set ens. Men jeg kommer til at køre 130 om dagen:-)
Er den god at køre langt i?? Jeg kigger lidt på den og dem Skoda og Seat har lavet. De er stort set ens. Men jeg kommer til at køre 130 om dagen:-)
Skoda citigo kører 20-24 km på literen
Tauf skriver: Ja tag at gør det. Den ligner up! rigtig meget:-) Den koster ca. 80.000 altså Seat Mii:-)
Ja tag at gør det. Den ligner up! rigtig meget:-) Den koster ca. 80.000 altså Seat Mii:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128