Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Ja - vi kommer desværre nok ikke udenom at skulle have nr. 2 bil, men det skal være en lille økonomisk bil, hvor der stadig kan være en klapvogn (emmaljunga) i Hvilken bil vi i anbefale, som både er billig i brændstof og forsikring?
Ja - vi kommer desværre nok ikke udenom at skulle have nr. 2 bil, men det skal være en lille økonomisk bil, hvor der stadig kan være en klapvogn (emmaljunga) i Hvilken bil vi i anbefale, som både er billig i brændstof og forsikring?
Karla skriver: Tænker du en nyere bil eller hvordan? Hvis det et det, vil jeg helt klart anbefale Chevrolet spark. Det er en rigtig skøn bil, og vi er meget glade for vores! Ellers er der den nye VW UP, som har det største bagagerum af de helt små biler. Den er også virkelig lækker!
Tænker du en nyere bil eller hvordan? Hvis det et det, vil jeg helt klart anbefale Chevrolet spark. Det er en rigtig skøn bil, og vi er meget glade for vores! Ellers er der den nye VW UP, som har det største bagagerum af de helt små biler. Den er også virkelig lækker!
Bebsen skriver: Ja, hvilket prisleje er du i ?
Ja, hvilket prisleje er du i ?
Tauf skriver: Skoda og Seat har også lavet en og da de begge er ejet VW, Er Skodas Citigo og Seat Mii stort set ens med VW Up!. De kan alle 3 fåes med automat gear..Vi skal selv ud og kigge på Citigo og Up! i morgen:-)Og den heller altså Up! Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge mine tegn:-):-):-):-)
Skoda og Seat har også lavet en og da de begge er ejet VW, Er Skodas Citigo og Seat Mii stort set ens med VW Up!. De kan alle 3 fåes med automat gear..Vi skal selv ud og kigge på Citigo og Up! i morgen:-)Og den heller altså Up! Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge mine tegn:-):-):-):-)
anbefaler lige en opel corsa og går stærkt ud fra der kan være en barnevogn bag i men har ikke lige prøvet
AnnaKJ skriver: Ja en nyere bil Synes den der Up! ser lidt lækker ud Er faktisk ikke så meget for den Spark - det har vist bare aldrig lige været mig
Ja en nyere bil Synes den der Up! ser lidt lækker ud Er faktisk ikke så meget for den Spark - det har vist bare aldrig lige været mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128