Hvilken bil skal vi have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.275 visninger
47 svar
0 synes godt om
18. august 2012

AnnaK89

Ja - vi kommer desværre nok ikke udenom at skulle have nr. 2 bil, men det skal være en lille økonomisk bil, hvor der stadig kan være en klapvogn (emmaljunga) i

Hvilken bil vi i anbefale, som både er billig i brændstof og forsikring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

AnnaK89

18. august 2012

Karla

AnnaKJ skriver:

Ja - vi kommer desværre nok ikke udenom at skulle have nr. 2 bil, men det skal være en lille økonomisk bil, hvor der stadig kan være en klapvogn (emmaljunga) i

Tænker du en nyere bil eller hvordan?

Hvis det et det, vil jeg helt klart anbefale Chevrolet spark. Det er en rigtig skøn bil, og vi er meget glade for vores! Ellers er der den nye VW UP, som har det største bagagerum af de helt små biler. Den er også virkelig lækker!

Anmeld

19. august 2012

Bebsen

Ja, hvilket prisleje er du i ?

Anmeld

19. august 2012

MyLove E

Karla skriver:

Hvis det et det, vil jeg helt klart anbefale Chevrolet spark. Det er en rigtig skøn bil, og vi er meget glade for vores! Ellers er der den nye VW UP, som har det største bagagerum af de helt små biler. Den er også virkelig lækker!

Skoda og Seat har også lavet en og da de begge er ejet VW, Er Skodas Citigo og Seat Mii stort set ens med VW Up!. De kan alle 3 fåes med automat gear..
Vi skal selv ud og kigge på Citigo og Up! i morgen:-)

Og den heller altså Up! Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge mine tegn:-):-):-):-)

Anmeld

19. august 2012

AnnaK89

Karla skriver:

Ja en nyere bil

Synes den der Up! ser lidt lækker ud
Er faktisk ikke så meget for den Spark - det har vist bare aldrig lige været mig

Anmeld

19. august 2012

AnnaK89

Bebsen skriver:

Ja, hvilket prisleje er du i ?

Højst 90.000-100.000 kr

Anmeld

19. august 2012

AnnaK89

Tauf skriver:

Skoda og Seat har også lavet en og da de begge er ejet VW, Er Skodas Citigo og Seat Mii stort set ens med VW Up!. De kan alle 3 fåes med automat gear..
Vi skal selv ud og kigge på Citigo og Up! i morgen:-)

Og den heller altså Up! Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge mine tegn:-):-):-):-)

Kan rigtig godt lige Seats biler Måske jeg lige skulle kigge på den - har nemlig ikke set den model før

Up'en ser super fin ud, så tænker også at jeg skal have kigget lidt nærmere på den

Anmeld

19. august 2012

mn

AnnaKJ skriver:

anbefaler lige en opel corsa og går stærkt ud fra der kan være en barnevogn bag i men har ikke lige prøvet

Anmeld

19. august 2012

Karla

AnnaKJ skriver:

Ja en nyere bil

Synes den der Up! ser lidt lækker ud
Er faktisk ikke så meget for den Spark - det har vist bare aldrig lige været mig

UP! Ser rigtig lækker ud, og den er rigtig god at køre i. Min bror har lige købt den, og den er vildt fed! Hvis den var fremme da vi købte bil, var det nok også den vi havde købt den eneste ulempe jeg lige kan komme i tanke om er, at UP! kun har 3 døre i den billigste udgave, hvor spark som standard har 5. Men det er bare mig der ikke er så glad for biler med 3 døre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.