Hvilken bil skal vi have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

AnnaK89

132319 skriver:

Jeg har bestilt en Citigo som jeg får til okt-november (før kommer de ikke som femdørs) og vil lige indskyde at det er præcis samme bil som en Up! -Den er blot 20.000 billigere

Okay - ja vil også helst have en 5 dørs. det er næsten ikke til med autostole ellers
Så kigger jeg lige på den også

Vildt så mange biler man ikke kender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Karla

Tauf skriver:

Er den god at køre langt i?? Jeg kigger lidt på den og dem Skoda og Seat har lavet. De er stort set ens.
Men jeg kommer til at køre 130 om dagen:-)

Nu har jeg ikke selv prøvet at køre langt i den, men min bror er utrolig glad for den, og han kører også langt han har så også givet noget mere for den for at få en masse ekstraudstyr. Så ved ikke om det har noget at sige med køreglæden men den er i hvert fald værd at kigge nærmere på!

Anmeld

19. august 2012

Karla

AnnaKJ skriver:

Åh ja - skal lige tænkte på dørene også. Det skal jo nemt kunne sættes en autostol ind

Ja, det er ret vigtigt men håber du finder den rette bil! Det er jo bare med at komme ud og prøve en masse

Anmeld

19. august 2012

AnnaK89

Karla skriver:

Ja, det er ret vigtigt men håber du finder den rette bil! Det er jo bare med at komme ud og prøve en masse

Ja det er rigtig
Der er jo bare rigtig mange at vælge imellem

Anmeld

19. august 2012

Ellie79

AnnaKJ skriver:

Ja - vi kommer desværre nok ikke udenom at skulle have nr. 2 bil, men det skal være en lille økonomisk bil, hvor der stadig kan være en klapvogn (emmaljunga) i

Hvilken bil vi i anbefale, som både er billig i brændstof og forsikring?

Vi skal ud og kigge på seat mii og kia picanto, de skulle lige have lidt mere bagagerum. Men nu må vi se 

Anmeld

19. august 2012

Karla

AnnaKJ skriver:

Ja det er rigtig
Der er jo bare rigtig mange at vælge imellem

Ja det er der! Stort set alle mærker har lavet en lille bil efterhånden men så er det jo med at forsøge at undersøge lidt, hvilke man bedst kan lide. Jeg ville fx aldrig vælge Peugeot's lille bil, udelukkende pga mærket. Så det er med at finde ud af hvilke mærker du godt kan lide, og også design, for der er rigtig mange at vælge mellem. Og så måske udvælge 3 slags og så er det ud og se dem i virkeligheden og så prøve at køre en tur i dem

Anmeld

19. august 2012

AnnaK89

Karla skriver:

Ja det er der! Stort set alle mærker har lavet en lille bil efterhånden men så er det jo med at forsøge at undersøge lidt, hvilke man bedst kan lide. Jeg ville fx aldrig vælge Peugeot's lille bil, udelukkende pga mærket. Så det er med at finde ud af hvilke mærker du godt kan lide, og også design, for der er rigtig mange at vælge mellem. Og så måske udvælge 3 slags og så er det ud og se dem i virkeligheden og så prøve at køre en tur i dem

Lige pt. er vores nr. 1 bil en Peugeot Og den er rigtig dejlig - men ville faktisk aldrig selv vælge den lille Peugeot, ligesom jeg heller ikke ville vælge Citroën, Kia eller Chevrolet

Lige pt. har jeg kigget på Up!, Swift og Aygo - og så skal jeg have undersøgt dem der er blevet foreslået herinde

Anmeld

19. august 2012

AnnaK89

AnjaB skriver:

Vi skal ud og kigge på seat mii og kia picanto, de skulle lige have lidt mere bagagerum. Men nu må vi se 

Skal også have kigget på Mii
En Kia bliver det aldrig herhjemme - men det er jo en smagssag

Anmeld

19. august 2012

2babygirls

Karla skriver:

Tænker du en nyere bil eller hvordan?

Hvis det et det, vil jeg helt klart anbefale Chevrolet spark. Det er en rigtig skøn bil, og vi er meget glade for vores! Ellers er der den nye VW UP, som har det største bagagerum af de helt små biler. Den er også virkelig lækker!

Nu skriver hun jo at deres emmaljunga klapvogn skal kunne være deri, og de kan de ikke.
Up'en er mindre end min golf 5 og der kam vores klapvogn kun lige stå i.

Anmeld

19. august 2012

RiUL

Skoda Fabia Combi Der er masser af plads til klapvogn/barnevogn, og den kører omkring 17 på literen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.