Regntøj, kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

sarahb

AnneBJ skriver:

Jeg elsker Danefæ!! Må lige finde et udsalg og se om prisen dur.. tak for anbefalingen!

Ja det er også en super kvalitet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Skouboe

Jeg ville skrive til idaT alligevel... Det er absolut ikke standarden for deres regntøj, og hvis det var helt nut da du købte det, er det jo ikke den forrige ejer, der har ødelagt det.

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

Skouboe skriver:

Jeg ville skrive til idaT alligevel... Det er absolut ikke standarden for deres regntøj, og hvis det var helt nut da du købte det, er det jo ikke den forrige ejer, der har ødelagt det.

Selvom jeg ingen kvittering eller nogen som helst har på det? Det kan selvfølgelig ikke skade, og jeg er ret glad for sættet, og overvejer at købe et nyt i samme mærke... 

Anmeld

16. august 2012

morethanperfect

AnneBJ skriver:

Jeg skal lige høre Jeres meninger og erfaringer, indne jeg drøner ud og køber nyt regntøj... 

I dag hentede jeg Felix fra vuggestue og skulle cykle hjem. Han fik regntøj på, da jeg vidste cykelstolen var våd. Der er sådan en pude i jo.. Vi har 300 meter hjem, max! Og han var gennemvåd - helt inden til bleen. Dvs. gennem regnbukser, cowboybukser og en body.

Kan det passe? For jeg tænker jo bare, hvad så når han sidder i en våd sandkasse? Jeg ved godt det ikke er en tørdragt jeg har givet ham på, men jeg var faktisk skuffet! Det er IdaT regntøj, og har ellers virket til at være rigtig godt og lækkert!

Altså det vi havde fra IdaT var ellers meget godt .. Han blev aldrig våd 

Anmeld

16. august 2012

Lunae

AnneBJ skriver:

Jeg skal lige høre Jeres meninger og erfaringer, indne jeg drøner ud og køber nyt regntøj... 

I dag hentede jeg Felix fra vuggestue og skulle cykle hjem. Han fik regntøj på, da jeg vidste cykelstolen var våd. Der er sådan en pude i jo.. Vi har 300 meter hjem, max! Og han var gennemvåd - helt inden til bleen. Dvs. gennem regnbukser, cowboybukser og en body.

Kan det passe? For jeg tænker jo bare, hvad så når han sidder i en våd sandkasse? Jeg ved godt det ikke er en tørdragt jeg har givet ham på, men jeg var faktisk skuffet! Det er IdaT regntøj, og har ellers virket til at være rigtig godt og lækkert!

Vi har idaT til Camille og hun bruger det nu på anden sæson. Vi har aldrig oplevet at hun var våd! Måske er der en fejl i sættet, for der burde kunne holde til det!

Anmeld

16. august 2012

Skouboe

AnneBJ skriver:

Selvom jeg ingen kvittering eller nogen som helst har på det? Det kan selvfølgelig ikke skade, og jeg er ret glad for sættet, og overvejer at købe et nyt i samme mærke... 

Prøv, det skader ikke. De er ret søde derude, især Ida selv

Anmeld

17. august 2012

AnneBJ

morethanperfect skriver:

Altså det vi havde fra IdaT var ellers meget godt .. Han blev aldrig våd 

Jeg tror måske det skyldes at jeg har vasket det forkert..

Anmeld

17. august 2012

AnneBJ

Lunae skriver:

Vi har idaT til Camille og hun bruger det nu på anden sæson. Vi har aldrig oplevet at hun var våd! Måske er der en fejl i sættet, for der burde kunne holde til det!

Dejligt du har gode erfaringer med det, jeg synes faktisk også rigtig godt om sættet som helhed, og vil prøve at skrive til IdaT.

Anmeld

17. august 2012

AnneBJ

Skouboe skriver:

Prøv, det skader ikke. De er ret søde derude, især Ida selv

Det vil jeg prøve!

Anmeld

26. august 2012

Maja88

herhjemme har vi molo.. og har vasket og centifrugeret det.. og det holder maks tæt.. er 3 barn som bruger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.