Regntøj, kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

TeamRocket

Vi ødelagde et super godt sæt regntøj ved at vaske det forkert- kan det være det der er sket måske? Det er så nedern! Men ja regntøj skal jo altså helst holde til de kan sidde i sand, græs osv og lege uden at blive plaskevåde på 5 min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

sarahb

Ellers kan jeg anbefale danefæ da det også er noget af det de er dygtigst til... Og der er udsalg nu

Anmeld

16. august 2012

oerbaek

som hovedregel må regntøj slet ikke vaskes i maskinen... det skal bare tørres af med en våd klud så holder det bedst muligt  

men ja kan klart anbefale friends fra kvickly det har alle mine 3 drenge haft og de har aldrig været våde. eller evt north face købte 2 søt i føtex for et stykke tid siden til 50 kr stykket og de er faktastiske, jeg har selv et sæt og jeg arbejder i børnehave. 

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

malo skriver:

Jeg har kun gode erfaringer med Ida T regnsæt, har haft tre sæt fordelt på to børn, og jeg synes det holder vandet rigtig godt ude - også selvom de sidder i vådt sand i en sandkasse!

Det var også mit umiddelbare indtryk! Jeg må simpelthen have vasket det forkert eller sådan noget! Tak for din erfaring, så behøver jeg ikke undgå IdaT

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

TeamRocket skriver:

Vi ødelagde et super godt sæt regntøj ved at vaske det forkert- kan det være det der er sket måske? Det er så nedern! Men ja regntøj skal jo altså helst holde til de kan sidde i sand, græs osv og lege uden at blive plaskevåde på 5 min.

Ja, det tror jeg, efter at flere andre også har spurgt.. Det er rimelig ærgerligt, for det var ellers et rigtig godt sæt!

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

sarahb skriver:

Ellers kan jeg anbefale danefæ da det også er noget af det de er dygtigst til... Og der er udsalg nu

Jeg elsker Danefæ!! Må lige finde et udsalg og se om prisen dur.. tak for anbefalingen!

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

oerbaek skriver:

som hovedregel må regntøj slet ikke vaskes i maskinen... det skal bare tørres af med en våd klud så holder det bedst muligt  

men ja kan klart anbefale friends fra kvickly det har alle mine 3 drenge haft og de har aldrig været våde. eller evt north face købte 2 søt i føtex for et stykke tid siden til 50 kr stykket og de er faktastiske, jeg har selv et sæt og jeg arbejder i børnehave. 

Det var jo sådan set ret nyttig viden!!  Jeg vaskede det faktisk kun, fordi jeg havde købt det brugt... 

Jeg vil absolut kigge på både Føtex og Kvicklys! Tak for anbefalingen!

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

AnneBJ skriver:

Jeg elsker Danefæ!! Må lige finde et udsalg og se om prisen dur.. tak for anbefalingen!

Der er vildt udsalg på deres webshop

(Har lige købt en jakke til mig selv derinde)

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

Laulund87 skriver:

Der er vildt udsalg på deres webshop

(Har lige købt en jakke til mig selv derinde)

Fank ju sov mådch!  

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

AnneBJ skriver:

Fank ju sov mådch!  

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.