Regntøj, kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

AnneBJ

Mette. skriver:

Det er mest centrifugering - det ødelægger alt overtøj da du tvinger vandet gennem ydermaterialet og det derfor, hvertfald med tiden, bliver utæt.

Det gælder både regntøj, flyverdragter og jakker. Jeg tænker at det kan være grunden, med mindre du selvfølgelig ikke har centrifugeret det.

Ups - det kunne godt være synderen så....!

Det var da dejligt at lære, for så kan jeg da skåne vores andet overtøj! Jeg må på jagt efter et nyt sæt til ham, det er da for træls (mest for ham) at blive våd midt i en god leg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Mette.

AnneBJ skriver:

Ups - det kunne godt være synderen så....!

Det var da dejligt at lære, for så kan jeg da skåne vores andet overtøj! Jeg må på jagt efter et nyt sæt til ham, det er da for træls (mest for ham) at blive våd midt i en god leg!

Jeg ved altså ikke præcis hvor mange vaske der skal til før det blive ødelagt, men måske det er grunden. 

Jeg vil hvertfald anbefale dig at vaske det uden. Det gjorde jeg også med flyverdragt og vinterjakke sidste år, så det er godt at vælge noget der kan tumbles - ellers bliver det aldrig tørt. God jagt - håber du finder et nyt sæt regntøj som duer.

Anmeld

16. august 2012

Camilla..

AnneBJ skriver:

Jeg skal lige høre Jeres meninger og erfaringer, indne jeg drøner ud og køber nyt regntøj... 

I dag hentede jeg Felix fra vuggestue og skulle cykle hjem. Han fik regntøj på, da jeg vidste cykelstolen var våd. Der er sådan en pude i jo.. Vi har 300 meter hjem, max! Og han var gennemvåd - helt inden til bleen. Dvs. gennem regnbukser, cowboybukser og en body.

Kan det passe? For jeg tænker jo bare, hvad så når han sidder i en våd sandkasse? Jeg ved godt det ikke er en tørdragt jeg har givet ham på, men jeg var faktisk skuffet! Det er IdaT regntøj, og har ellers virket til at være rigtig godt og lækkert!

Det er da for dårligt.

Malik har et hummel regnsæt. Han kan sidde i en lille vandpyt UDEN at det går igennem..

Så kan ihvertfald varmt anbefale hummel. (dog ville jeg købe det nyt)

Det kan jo være dem som har haft det før, har vaskede det forkert - og derfor ikke virker som det skal..

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

Mette. skriver:

Jeg ved altså ikke præcis hvor mange vaske der skal til før det blive ødelagt, men måske det er grunden. 

Jeg vil hvertfald anbefale dig at vaske det uden. Det gjorde jeg også med flyverdragt og vinterjakke sidste år, så det er godt at vælge noget der kan tumbles - ellers bliver det aldrig tørt. God jagt - håber du finder et nyt sæt regntøj som duer.

Mange tak!

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

Camilla.. skriver:

Det er da for dårligt.

Malik har et hummel regnsæt. Han kan sidde i en lille vandpyt UDEN at det går igennem..

Så kan ihvertfald varmt anbefale hummel. (dog ville jeg købe det nyt)

Det kan jo være dem som har haft det før, har vaskede det forkert - og derfor ikke virker som det skal..

Tak - er glad for det ikke bare er mig der "kræver" for meget af regntøj!

Jeg noterer at Hummel også er noget værd, og jeg kigger kun nyt nu.. Håber at finde noget på tilbud et sted

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Har lige læst kvicklys regntøj skulle være rigtig godt. Ved ikke om det er værd at prøve.

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

Rikke&Liam skriver:

Har lige læst kvicklys regntøj skulle være rigtig godt. Ved ikke om det er værd at prøve.

Det er da bestemt værd at kigge efter, for det er jo heller ikke en fuldstændig tosset pris! Skal dog køre lidt efter en kvickly, men hvis jeg så sparer på regntøjet går det jo også nok. Hvor har du læst det henne?

Tak for anbefalingen!

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

AnneBJ skriver:

Det er da bestemt værd at kigge efter, for det er jo heller ikke en fuldstændig tosset pris! Skal dog køre lidt efter en kvickly, men hvis jeg så sparer på regntøjet går det jo også nok. Hvor har du læst det henne?

Tak for anbefalingen!

Det stod faktisk i avisen i sidste uge. Den havde fået 5 ud af 5 i en eller anden test. Deres flyverdragt har vist også ligget i top.

Anmeld

16. august 2012

AnneBJ

Rikke&Liam skriver:

Det stod faktisk i avisen i sidste uge. Den havde fået 5 ud af 5 i en eller anden test. Deres flyverdragt har vist også ligget i top.

Fedt, tak!

Anmeld

16. august 2012

malo

AnneBJ skriver:

Jeg skal lige høre Jeres meninger og erfaringer, indne jeg drøner ud og køber nyt regntøj... 

I dag hentede jeg Felix fra vuggestue og skulle cykle hjem. Han fik regntøj på, da jeg vidste cykelstolen var våd. Der er sådan en pude i jo.. Vi har 300 meter hjem, max! Og han var gennemvåd - helt inden til bleen. Dvs. gennem regnbukser, cowboybukser og en body.

Kan det passe? For jeg tænker jo bare, hvad så når han sidder i en våd sandkasse? Jeg ved godt det ikke er en tørdragt jeg har givet ham på, men jeg var faktisk skuffet! Det er IdaT regntøj, og har ellers virket til at være rigtig godt og lækkert!

Jeg har kun gode erfaringer med Ida T regnsæt, har haft tre sæt fordelt på to børn, og jeg synes det holder vandet rigtig godt ude - også selvom de sidder i vådt sand i en sandkasse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.