sofaer (i stof)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

jydeinden

Kakao skriver:

haha.. Lyder ellers fedt med en rød sofa! Ja så må det blive et kompromis Sålænge i begge er tilfredse

synes jeg nemlig også.. men ikke tale om siger herren, han er sgu da også sååå kedelig ( jep ELSKER farven rød)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

jydeinden

Muhmi skriver:

Vores er postkasserød... Virkelig lækkert med sådan en bananplet på hehe

haha jamen bananpletter er vist generelt bare sååå skønne... ved min mor flere gange fik hysteriske anfald når jeg som barn spildte lige dét på mine bukser eller min bluse (måske fordi sidste nævnte VAR hvid før jeg spildte, og ikke blev det igen )

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

jydeinden skriver:

haha jamen bananpletter er vist generelt bare sååå skønne... ved min mor flere gange fik hysteriske anfald når jeg som barn spildte lige dét på mine bukser eller min bluse (måske fordi sidste nævnte VAR hvid før jeg spildte, og ikke blev det igen )

Haha... Ja det er typisk

Heldigvis er min mor ikke rengøringsfreak, så hun vidste vi blev beskidte Men vi fik ikke vores tøj på før vi skulle ud af døren hvis vi skulle til fest eller sådan noget

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

jydeinden skriver:

Haha... Ja det er typisk

Heldigvis er min mor ikke rengøringsfreak, så hun vidste vi blev beskidte Men vi fik ikke vores tøj på før vi skulle ud af døren hvis vi skulle til fest eller sådan noget

Anmeld

10. september 2012

jydeinden

Muhmi skriver:

Haha... Ja det er typisk

hehe var og er min bestemt heller ikke.. men alligevel ret trætte af banan pletter for trøjen var lige til at smide ud

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

jydeinden skriver:

hehe var og er min bestemt heller ikke.. men alligevel ret trætte af banan pletter for trøjen var lige til at smide ud

De er heller ikke sjove heheheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.