sofaer (i stof)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

jydeinden

Kakao skriver:

Hov vil lige sige, at godt forstår at du synes det er smartere at finde en sofa som kan vaskes.. Især når i har børn.. Vi har både haft spildt cola, chokolade osv i vores sofa, så det er dejligt at man bare kan pille det betræk af som er blevet beskidt og vaske det..

Men selvfølgelig.. hvis i har fået den tilbudt gratis, så kan i da bare have den indtil i spilder noget på den, som ikke lige kan gå af med en klud.. Måske går der mange år.. og så har i jo en god sofa indtil da

vi valgte at sige nej tak, og det gjorde vi fordi jeg ved mine svigerforældre er rygere og jeg synes den lugtede af røg, det er kæresten dog ikke enig i.

Men derudover vil jeg også gerne have et møbel som jeg ved er vores, vi har pt kun to fælles møbler udover klædeskabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Muhmi

Vi kan faktisk ikke få betrækket af vores stofsofa, det er jeg pænt ked af, for Silas har rendt rundt med både banan og andre sjove ting i den her sofa efterhånden og synes virkelig godt den kunne trænge... Vi forsøger så at vaske så godt vi kan med klud, men jeg synes faktisk det bliver lidt klamt i længden at vi ikke kan vaske ordenligt!

Anmeld

10. september 2012

jydeinden

Muhmi skriver:

Vi kan faktisk ikke få betrækket af vores stofsofa, det er jeg pænt ked af, for Silas har rendt rundt med både banan og andre sjove ting i den her sofa efterhånden og synes virkelig godt den kunne trænge... Vi forsøger så at vaske så godt vi kan med klud, men jeg synes faktisk det bliver lidt klamt i længden at vi ikke kan vaske ordenligt!

dejligt at jeg ikke er den eneste som godt kunne have mine betænkligheder ved en sofa som ikke kan gøres ren. for jeg tænker nemlig også hvis man får et barn og han/hun får et eller andet spise så ville det jo være rart at man ikke behøvede at være hys.. men også hvis man feks fik en kat, for kæresten har allergi, så en gang imellem, hvis ikke ret ofte ville det i mine øjne være bedst at få det hele vasket.

Anmeld

10. september 2012

Kakao

jydeinden skriver:

vi valgte at sige nej tak, og det gjorde vi fordi jeg ved mine svigerforældre er rygere og jeg synes den lugtede af røg, det er kæresten dog ikke enig i.

Men derudover vil jeg også gerne have et møbel som jeg ved er vores, vi har pt kun to fælles møbler udover klædeskabet

Ok, jamen så giver det jo helt sig selv.. Kan godt forstå i/du ikke vil have den så!

Og kan godt forstå i vil have nogle fælles møbler i jeres fælles hjem! Så er det bare med at blive enige stof/læder - farve osv Håber i finder den helt rigtige til jer!

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

jydeinden skriver:

dejligt at jeg ikke er den eneste som godt kunne have mine betænkligheder ved en sofa som ikke kan gøres ren. for jeg tænker nemlig også hvis man får et barn og han/hun får et eller andet spise så ville det jo være rart at man ikke behøvede at være hys.. men også hvis man feks fik en kat, for kæresten har allergi, så en gang imellem, hvis ikke ret ofte ville det i mine øjne være bedst at få det hele vasket.

Er helt klart enig... Havde jeg vidst vi ikke havde kunnet vaske hynderne da vi købte den, havde jeg nok også tænkt mig lidt ekstra om

Anmeld

10. september 2012

jydeinden

Kakao skriver:

Ok, jamen så giver det jo helt sig selv.. Kan godt forstå i/du ikke vil have den så!

Og kan godt forstå i vil have nogle fælles møbler i jeres fælles hjem! Så er det bare med at blive enige stof/læder - farve osv Håber i finder den helt rigtige til jer!

vi har indgået et kompromi der hedder stof sofa, men farven er vi ikke helt enige om haha jeg ville elske at få en rød sofa, det vil kæresten ikke høre tale om.

men tror det bliver en marine blå eller en mørke grå

Anmeld

10. september 2012

jydeinden

Muhmi skriver:

Er helt klart enig... Havde jeg vidst vi ikke havde kunnet vaske hynderne da vi købte den, havde jeg nok også tænkt mig lidt ekstra om

er især slemt synes jeg, hvis man har en lys sofa.. det ville nok kunne få mig til at panikke helt

Anmeld

10. september 2012

Kakao

jydeinden skriver:

vi har indgået et kompromi der hedder stof sofa, men farven er vi ikke helt enige om haha jeg ville elske at få en rød sofa, det vil kæresten ikke høre tale om.

men tror det bliver en marine blå eller en mørke grå

haha.. Lyder ellers fedt med en rød sofa! Ja så må det blive et kompromis Sålænge i begge er tilfredse

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

jydeinden skriver:

er især slemt synes jeg, hvis man har en lys sofa.. det ville nok kunne få mig til at panikke helt

Vores er postkasserød... Virkelig lækkert med sådan en bananplet på hehe

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

jydeinden skriver:

ja jeg har en mindre diskution med min kære kæreste. vi er blevet tilbudt en sofa, men jeg synes måske det er lidt klamt at muligheden for at vaske hynderne i det mindste ikke er til stede. nu hvor han VIL have en i stof.

men vil i være så søde at svare på spørgsmålet, for er da lidt nysgerrig om det bare er mig.

Min sidste sofa havde jeg i 9 år og betrækket blev vist kun vasket 2 eller 3 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.