sofaer (i stof)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

twinny

jydeinden skriver:

dét synes jeg da bestemt ikke der er noget pineligt i .. den sofa vi er blevet tilbudt, er beige vil jeg nærmest kalde farven. Og den er som sådan fin, men jeg kan bare på forhånd se de pletter for mig der kan komme, når det ikke kan tages af og komme i maskinen.

( synes i øvrigt hvide sofa er pæne, men ville selv få marridt på stedet ved tanken om to børn og så hvide sofaer så har respekt for at i kan holde dem hvide hehe)

høhø... Vi ville spraye det med noget nano, for at holde dem pæne. Men ellers koster det 600 kr for nogeet nyt. I love IKEA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

TeamRocket

Vores stofsofa kan ikke være i vaskemaskinen så vi støvsuger den + vasker den med en fugtig klud. Den er mørke grå, blå farvet, et par år gammel og ingen pletter

Anmeld

16. august 2012

Frk. Himmelblå

Har svaret aldrig, da det ikke kan tages af.

Men det pletvaskes da indimellem, når det trænger. Og støvsuges dagligt.

Anmeld

16. august 2012

Miin'Baby'Mus

jydeinden skriver:

ja jeg har en mindre diskution med min kære kæreste. vi er blevet tilbudt en sofa, men jeg synes måske det er lidt klamt at muligheden for at vaske hynderne i det mindste ikke er til stede. nu hvor han VIL have en i stof.

men vil i være så søde at svare på spørgsmålet, for er da lidt nysgerrig om det bare er mig.

Nu er vores godt nok mørk i farven og kan vist kun tage betrækket af rygpuderne - men har da aldrig overvejet at vaske sofabetrækkene  Jeg støvsuger den bare så er den så fin, så fin 

Anmeld

16. august 2012

Mille82

Vi har ilva flydere hvor stoffet kan vaskes..det bliver det nok 1 gang om måneden

Anmeld

16. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har svaret aldrig.

Min kan betrækket ikke tages af, så der er ikke så meget at gøre der.

Den var engang hvid, gætter jeg på, men jeg har overtaget den fra noget familie, og den er mere grå med pletter nu.
Til gengæld har jeg et tæppe over, så man ikke sidder direkte i sofaen

Anmeld

10. september 2012

SmilendeSuzy

Vi købte sådan en lys sofa som denne http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/living_room/, for et par år siden og vi har endnu ikke vasket betrækket. Troede egentligt ikke at man kunne vaske det, fordi det ikke kunne tåle det?

Men synes ikke det er blevet ulækkert. Sofaen får bare med støvsugeren engang i mellem og så er den fin!

Anmeld

10. september 2012

Kakao

Jeg vasker vores en gang hvert andet år i gennemsnit, men kun hvis jeg synes den trænger ellers støvsuger jeg den ca en gang i ugen Jeg ELSKER vores stofsofa.. der er uld i betrækket og den er bare helt perfekt! Jeg kan slet ikke slappe af i en lædersofa.. Synes også de klistre sådan på min hud Selvom vores sofa er købt brugt og vi har haft den i mange år, så vil jeg have den lige så længe den kan holde til det, for jeg ELSKER den haha

Anmeld

10. september 2012

Kakao

Hov vil lige sige, at godt forstår at du synes det er smartere at finde en sofa som kan vaskes.. Især når i har børn.. Vi har både haft spildt cola, chokolade osv i vores sofa, så det er dejligt at man bare kan pille det betræk af som er blevet beskidt og vaske det..

Men selvfølgelig.. hvis i har fået den tilbudt gratis, så kan i da bare have den indtil i spilder noget på den, som ikke lige kan gå af med en klud.. Måske går der mange år.. og så har i jo en god sofa indtil da

Anmeld

10. september 2012

Skouboe

Vi har stofsofaer i mørkegrå. Vi har givet dem guardian behandling og så pletfjerner vi fra tid til anden. Betrækket kan godt tages af hynderne, men det har aldrig været nødvendigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.