Jeg er optaget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Dinna88

Solstrålebørn skriver:

Hvor er det fedt... Stort tillykke... 

tuuuuuuusinde tak, Dorthe!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke

Det er bare en god dag i dag:-) Jeg har fået Elevplads :-):-):-):-):-)

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Jamen, TILLYKKE SELV SÅ!!!! Elevplads hvor/som hvad?! Det er bare så fantastisk når alt fletter sammen, og det hele kører på skinner. Jeg troede virkelig ikke selv på det.... Og se bare!

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad ender du så med at være, når du bliver stor? 

Gymnasielærer forhåbentlig! Jeg har altid sagt "jeg skal være ikke være gymnasielærer. Man får ikke en skid i løn," hahaha. så blev man klogere, og fandt ud af, at løn ikke er alt Og jeg har ALDRIG ville have et arbejde hvor man sidder stille hele dagen, laver det samme dag ind og dag ud og bare... BLiver mere og mere grå. Og så er gymnasielærer jo perfekt!

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Mamalou skriver:

Stort tillykke Så fedt for dig at gå fra ingen plads til at have valgmuligheder. Jeg håber du bliver glad for det

Vh. Louise

TUSINDE tak! Ja, det er ret vildt, ikke? Her har jeg været SÅ bange, været sikker på kontanthjælpen igen og det hele. Og så kommer jeg ind TO steder

Anmeld

16. august 2012

Mettemus

Dinna88 skriver:

I Aarhus, på både Nordisk litteratur og sprog samt Klassiske Sprog! (sejrsdans!!)

NU skal jeg bare liiiiiiige rubbe neglene. Der er start om cirka 1½ uge. Bum. STRESS! men jeg vælger klassiske sprog 

Tillykke! Ih har sådan tænkt på hvad det endte med - dejligt med gode nyheder.

Klassiske sprog? Nå, så er det ikke sikkert vi ses til september alligevel

Knus og mere tillykke

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Krisuer skriver:

Stort tillykke 

TUSINDE tak!!

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

wamse skriver:

Hip hip hurraaaaa

Stort tillykke med det, du er for sej

Ih, MANGE tak, Wamse!!

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Mettemus skriver:

Tillykke! Ih har sådan tænkt på hvad det endte med - dejligt med gode nyheder.

Klassiske sprog? Nå, så er det ikke sikkert vi ses til september alligevel

Knus og mere tillykke

Hvor er du sød - tusinde tak!!
Jamen, det hele vendte jo lige 180 grader da jeg opdagede at de er meget lig oldtidskundsskab. Det undlog vejlederen bar elige at nævne, da vi snakkede om at jeg SÅ gerne ville læse old. svaret var bare blankt at det kunne jeg ikke. Færdig. Og så fandt jeg det jo under studier med ledige pladser!!!

Det kunne nu være rart at kende nogle i det store uniliv. Føj, hvor er jeg bange

men TAK!

Anmeld

16. august 2012

Mettemus

Dinna88 skriver:

Hvor er du sød - tusinde tak!!
Jamen, det hele vendte jo lige 180 grader da jeg opdagede at de er meget lig oldtidskundsskab. Det undlog vejlederen bar elige at nævne, da vi snakkede om at jeg SÅ gerne ville læse old. svaret var bare blankt at det kunne jeg ikke. Færdig. Og så fandt jeg det jo under studier med ledige pladser!!!

Det kunne nu være rart at kende nogle i det store uniliv. Føj, hvor er jeg bange

men TAK!

Ih hvor er det ærgerligt med vejledere der ikke har styr på det - godt du selv fandt ud af det!

Jeg kender godt det med at være nervøs for 1. skoledag. Og det er bare meget anderledes på uni, fordi man selv skal gøre en virkelig stor indsats for at komme med i fællesskabet. Der er selvfølgelig en rusuge, som ryster rigtig godt sammen, men derefter er det bare vigtigt at man tager med til fredagsbar, på studietur osv. Så er det nemlig super fedt at være studerende, og Århus er en fantastisk by at være studerende i! Du kan få kæmpe morgenmadsbuffet ved åen i hverdagene for 30 kr - helt perfekt til en SU.

Og måske det bedste råd jeg fik inden jeg startede: lad være med at være for imponerede over de andre. De er IKKE klogere end dig. (Og det passer så selvfølgelig ikke, for der sidder altid et par stykker på et hold hvor man tænker "Shiiiit du er dygtig!", men flertallet ER ikke bedre end dig!)

Anmeld

16. august 2012

Kloster

Hold op hvor er det dejligt for dig..

Stort tillykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.