Dinna88 skriver:
Hvor er du sød - tusinde tak!! 
Jamen, det hele vendte jo lige 180 grader da jeg opdagede at de er meget lig oldtidskundsskab. Det undlog vejlederen bar elige at nævne, da vi snakkede om at jeg SÅ gerne ville læse old. svaret var bare blankt at det kunne jeg ikke. Færdig. Og så fandt jeg det jo under studier med ledige pladser!!!
Det kunne nu være rart at kende nogle i det store uniliv. Føj, hvor er jeg bange 
men TAK!
Ih hvor er det ærgerligt med vejledere der ikke har styr på det - godt du selv fandt ud af det!
Jeg kender godt det med at være nervøs for 1. skoledag. Og det er bare meget anderledes på uni, fordi man selv skal gøre en virkelig stor indsats for at komme med i fællesskabet. Der er selvfølgelig en rusuge, som ryster rigtig godt sammen, men derefter er det bare vigtigt at man tager med til fredagsbar, på studietur osv. Så er det nemlig super fedt at være studerende, og Århus er en fantastisk by at være studerende i! Du kan få kæmpe morgenmadsbuffet ved åen i hverdagene for 30 kr - helt perfekt til en SU.
Og måske det bedste råd jeg fik inden jeg startede: lad være med at være for imponerede over de andre. De er IKKE klogere end dig. (Og det passer så selvfølgelig ikke, for der sidder altid et par stykker på et hold hvor man tænker "Shiiiit du er dygtig!", men flertallet ER ikke bedre end dig!)
Anmeld