Jeg er optaget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
56 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Dinna88

I Aarhus, på både Nordisk litteratur og sprog samt Klassiske Sprog! (sejrsdans!!)

NU skal jeg bare liiiiiiige rubbe neglene. Der er start om cirka 1½ uge. Bum. STRESS! men jeg vælger klassiske sprog 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

I Aarhus, på både Nordisk litteratur og sprog samt Klassiske Sprog! (sejrsdans!!)

NU skal jeg bare liiiiiiige rubbe neglene. Der er start om cirka 1½ uge. Bum. STRESS! men jeg vælger klassiske sprog 

Stort tillykke søde! 

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Stort tillykke søde! 

TAK, søde! Så klarede jeg den sgu - og alle de søvnløse nætter, de to sidste morgener har jeg vågnet inden kl. 8 af ren nervøsitet i hele kroppen. Og nu er jeg optaget på TO studier, hvor heldig kan man være!

Anmeld

15. august 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

StortStort tillykke!

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Baagøe skriver:

StortStort tillykke!

TAK TAK TAK! Det er vist ikke gået heeeeeeeelt op for mig endnu... BUM, altså hvor er det utroligt. Lille jeg skal læse på universitet!

Anmeld

15. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

TAK, søde! Så klarede jeg den sgu - og alle de søvnløse nætter, de to sidste morgener har jeg vågnet inden kl. 8 af ren nervøsitet i hele kroppen. Og nu er jeg optaget på TO studier, hvor heldig kan man være!

Det er bare for fedt altså!  Hvor er du heldig. 

Anmeld

15. august 2012

Hvem?

Dinna88 skriver:

NICE

Stort tillykke 

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er bare for fedt altså!  Hvor er du heldig. 

Jajajajajjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Åha! Jeg troede ikke rigtig på det. Set i bakspejlet, så var jeg 99 % sikker på at komme (med UTROLIGT gode chancer) men jeg troede sgu ikke på det  Jeg var helt forberedt på kontanthjælp igen.. Lol.

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Hvem? skriver:

NICE

Stort tillykke 

TAK!! Det er bare noget lort, det ramler sammen med et vis bryllup  Men hey, det skal nok gå det hele!

Anmeld

15. august 2012

Hvem?

Dinna88 skriver:

TAK!! Det er bare noget lort, det ramler sammen med et vis bryllup  Men hey, det skal nok gå det hele!

Kender det godt, troede også først vi sku starte d. 03 sep - men nej nej, de har li valgt at opstarte os d. 28 og d. Aug istedet, så vi kan ta imod de nye d. 03 

Ikke særlig smart, i forhold til min planlægning.....

Men bare du er klar d. 01 - så jeg tilfreds 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.