Jeg er optaget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Gymnasielærer forhåbentlig! Jeg har altid sagt "jeg skal være ikke være gymnasielærer. Man får ikke en skid i løn," hahaha. så blev man klogere, og fandt ud af, at løn ikke er alt Og jeg har ALDRIG ville have et arbejde hvor man sidder stille hele dagen, laver det samme dag ind og dag ud og bare... BLiver mere og mere grå. Og så er gymnasielærer jo perfekt!

Så er det jo perfekt.  Ih hvor godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Ja, det tror jeg nu også!
Ih, spændende!!! Altså, for bare...... tre måneder siden var jeg jo tunet ind på et helt andet studie. Og Klassiske Sprog havde jeg jo slet ikke søgt ind på! Så man ved ALDRIG hvad det hele bringer

Nej det er jo det. Vejen er snørklet. Men ellers ville det da også være kanon kedeligt. 

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

Baagøe skriver:

Ja, jeg fortryder absolut ikke mit valg

Det er jo helt perfekt!

Anmeld

22. august 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Det er jo helt perfekt!

Ja, læste lige din anden og lidt mere trælse tråd om angst Gør mig ondt at høre og jeg håber du får det bearbejdet og får hjælp, for det er vejen frem

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

Baagøe skriver:

Ja, læste lige din anden og lidt mere trælse tråd om angst Gør mig ondt at høre og jeg håber du får det bearbejdet og får hjælp, for det er vejen frem

Åh, tak! Jeg arbejder på det selv. Overskuddet til lægehjælp har ikke været der indtil nu, da jeg er ret sikker på, at der kommer en masse andre ting frem (såsom FULDSTÆNDIG glemt barndom) så indtil nu har jeg arbejdet på det selv - og det tror jeg, at jeg fortsætter med!

Anmeld

25. august 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Åh, tak! Jeg arbejder på det selv. Overskuddet til lægehjælp har ikke været der indtil nu, da jeg er ret sikker på, at der kommer en masse andre ting frem (såsom FULDSTÆNDIG glemt barndom) så indtil nu har jeg arbejdet på det selv - og det tror jeg, at jeg fortsætter med!

At erkende og derefter få ekstern hjælp har været vejen frem for mig

Anmeld

25. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.