Jeg er optaget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Dinna88

Hvem? skriver:

Kender det godt, troede også først vi sku starte d. 03 sep - men nej nej, de har li valgt at opstarte os d. 28 og d. Aug istedet, så vi kan ta imod de nye d. 03 

Ikke særlig smart, i forhold til min planlægning.....

Men bare du er klar d. 01 - så jeg tilfreds 

Bum, det lyder også lidt presset så

Det skal jeg jo være. Jeg er mest bekymret for at starte der helt generelt!!! For søren, hvor er jeg nervøs.... og bange.. og alt det der  men altså, jeg har INTET undersøgt endnu (eller jo, men alt er glemt) så jeg vil formode at det ligger i slutningen af min rusuge. så må jeg lade være med at drikke aftenen op til og tage den derfra. Det er jo ikke et spørgsmål om, om jeg er klar og frisk - det skal jeg jo være!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Jajajajajjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Åha! Jeg troede ikke rigtig på det. Set i bakspejlet, så var jeg 99 % sikker på at komme (med UTROLIGT gode chancer) men jeg troede sgu ikke på det  Jeg var helt forberedt på kontanthjælp igen.. Lol.

Hehe, tror det er en HELT alm. følelse, indtil man får optagelsesbrevet. 

Nu er det min tur til at klø på. Så må vi se hvor det bringer mig hen 

Anmeld

15. august 2012

Solstrålebørn

Hvor er det fedt... Stort tillykke... 

Anmeld

15. august 2012

Hvem?

Dinna88 skriver:

Bum, det lyder også lidt presset så

Det skal jeg jo være. Jeg er mest bekymret for at starte der helt generelt!!! For søren, hvor er jeg nervøs.... og bange.. og alt det der  men altså, jeg har INTET undersøgt endnu (eller jo, men alt er glemt) så jeg vil formode at det ligger i slutningen af min rusuge. så må jeg lade være med at drikke aftenen op til og tage den derfra. Det er jo ikke et spørgsmål om, om jeg er klar og frisk - det skal jeg jo være!!  

Ha ha, ja det kan der da være noget om - det blir jo alligevel en lang lørdag for dig også

Men nøj, hvor jeg glæder mig

---

Og du ska som ik være nervøs (siger jeg der selv var røv nervøs da jeg havde opstart på Uni) - men det sgu godt når man først li kommer igang

Anmeld

15. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Jajajajajjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Åha! Jeg troede ikke rigtig på det. Set i bakspejlet, så var jeg 99 % sikker på at komme (med UTROLIGT gode chancer) men jeg troede sgu ikke på det  Jeg var helt forberedt på kontanthjælp igen.. Lol.

Hvad ender du så med at være, når du bliver stor? 

Anmeld

15. august 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

I Aarhus, på både Nordisk litteratur og sprog samt Klassiske Sprog! (sejrsdans!!)

NU skal jeg bare liiiiiiige rubbe neglene. Der er start om cirka 1½ uge. Bum. STRESS! men jeg vælger klassiske sprog 

Tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke

Det er bare en god dag i dag:-) Jeg har fået Elevplads :-):-):-):-):-)

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Anmeld

15. august 2012

Mamalou

Stort tillykke Så fedt for dig at gå fra ingen plads til at have valgmuligheder. Jeg håber du bliver glad for det

Vh. Louise

Anmeld

16. august 2012

Krisuer

Dinna88 skriver:

I Aarhus, på både Nordisk litteratur og sprog samt Klassiske Sprog! (sejrsdans!!)

NU skal jeg bare liiiiiiige rubbe neglene. Der er start om cirka 1½ uge. Bum. STRESS! men jeg vælger klassiske sprog 

Stort tillykke 

Anmeld

16. august 2012

wamse

Hip hip hurraaaaa

Stort tillykke med det, du er for sej

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, tror det er en HELT alm. følelse, indtil man får optagelsesbrevet. 

Nu er det min tur til at klø på. Så må vi se hvor det bringer mig hen 

Ja, det tror jeg nu også!
Ih, spændende!!! Altså, for bare...... tre måneder siden var jeg jo tunet ind på et helt andet studie. Og Klassiske Sprog havde jeg jo slet ikke søgt ind på! Så man ved ALDRIG hvad det hele bringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.