Hamster ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

SHERO

Jeg havde en guldhamster som barn og elskede den, den var super tam og rigtig dejlig.. Jeg synes det var det bedste i verden. Personligt kan jeg bedst lide guldhamstre for de er lidt større end de serbiriske dværghamstre (de små grå) men guldhamstre er pokkers svære at finde i dag i forhold til tidligere...

Ellers ville jeg nok anbefale en degu, de er lidt mere vågne om dagen og også lidt større og så er de SÅ søde og minder meget om hamstre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

L83

Laulund87 skriver:

Jeg vil anbefale et guld hamster

De er lidt større og kan blive enormt kæle De sover jo om dagen og er aktive om natten, så man skal tage den meget op om dagen så den vænner sig tila t sove om natten i stedet.

Når man vækker den skal man være meget forsigtig for den kan godt skælde ud og bide hvis man vækker den for voldsomt

okay så forskellen på guldhamster og alm hamster er kun str ?
er det synd kun at købe et , for har hørt at de ikke kan gå sammen uden at slå hinanden ihjel medmindre at det er en hun og han

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

L83 skriver:

okay så forskellen på guldhamster og alm hamster er kun str ?
er det synd kun at købe et , for har hørt at de ikke kan gå sammen uden at slå hinanden ihjel medmindre at det er en hun og han

Ja det er vist kun størrelsen

Jeg har arbejdet i dyrehandel og de kan være gode venner og pludselig æder den ene den anden Hvis de endelig kan gå sammen og er af hver køn, får de tonsvis af unger.

Så nej det er ikke synd kun at have en enkelt

Anmeld

15. august 2012

Rsa

Vi har haft en sibiriske dværghamster i 2,5 år - døde for et år siden... Kan varmt anbefale sådanne.

Lugter ikke, koster ikke meget i foder, spåner, halm mm. Det er ikke nødvendigt at rengøre buret ofte, da de ikke lugter og bruger sandbad/ samme sted i byretsdom toilet. Har  en kort levetid og derfor et ægleder som man også heri begrændetperiode, da det netop bliver kedeligt på et tidspunkt.

Den eneste ulempe er at det er et natdyr og de larmer om natten,spænder rundt i deres hjul, gnaver i buret mm. Man kan vænne sig til det, detgjorde min søn, som Har haft hamsteren til at stå på sit værelse... 

Anmeld

15. august 2012

L83

Tullen85 skriver:

Jeg havde en guldhamster som barn og elskede den, den var super tam og rigtig dejlig.. Jeg synes det var det bedste i verden. Personligt kan jeg bedst lide guldhamstre for de er lidt større end de serbiriske dværghamstre (de små grå) men guldhamstre er pokkers svære at finde i dag i forhold til tidligere...

Ellers ville jeg nok anbefale en degu, de er lidt mere vågne om dagen og også lidt større og så er de SÅ søde og minder meget om hamstre

en degu???

har set at de har nogle guldhamster til salg på dba som jeg har overvejet at købe

Anmeld

15. august 2012

L83

Rsa skriver:

Vi har haft en sibiriske dværghamster i 2,5 år - døde for et år siden... Kan varmt anbefale sådanne.

Lugter ikke, koster ikke meget i foder, spåner, halm mm. Det er ikke nødvendigt at rengøre buret ofte, da de ikke lugter og bruger sandbad/ samme sted i byretsdom toilet. Har  en kort levetid og derfor et ægleder som man også heri begrændetperiode, da det netop bliver kedeligt på et tidspunkt.

Den eneste ulempe er at det er et natdyr og de larmer om natten,spænder rundt i deres hjul, gnaver i buret mm. Man kan vænne sig til det, detgjorde min søn, som Har haft hamsteren til at stå på sit værelse... 

Okay dem har jeg os set på dba. Og de ser rigtig søde ud. Og det er os mest til min søn .. Mange tak for hjælpen

Anmeld

15. august 2012

L83

Laulund87 skriver:

Ja det er vist kun størrelsen

Jeg har arbejdet i dyrehandel og de kan være gode venner og pludselig æder den ene den anden Hvis de endelig kan gå sammen og er af hver køn, får de tonsvis af unger.

Så nej det er ikke synd kun at have en enkelt

ja og det kan vi ikke ha at det pludselig æder hinanden og heller ikke en masse unger... Men så er det vel lige meget om det er en han eller hun man køber ikke?

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

L83 skriver:

ja og det kan vi ikke ha at det pludselig æder hinanden og heller ikke en masse unger... Men så er det vel lige meget om det er en han eller hun man køber ikke?

Hmm jo jeg tror det er lige meget

Anmeld

15. august 2012

L83

Laulund87 skriver:

Hmm jo jeg tror det er lige meget

okay mange tak for hjælpen

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

L83 skriver:

okay mange tak for hjælpen

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.