Hamster ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.100 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. august 2012

L83

Går og overvejer at købe et hamster til ungerne ( og mig selv ) . Hvilken Ulember er der ved hamster ??? Vi har aldrig haft et og kender ingen der har så er der nogen der kan hjælpe , os mht hvad vi skal købe før vi skaffer os et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

aarhusmor

De løber i deres hjul om natten (Madolie er godt til at smøre det med)

Når det er varmt, kommer der hurtigt små fluer ved dem, så skal der ryddes op ved dem tit.

Anmeld

15. august 2012

L83

aarhusmor skriver:

De løber i deres hjul om natten (Madolie er godt til at smøre det med)

Når det er varmt, kommer der hurtigt små fluer ved dem, så skal der ryddes op ved dem tit.

Mange tak for svar

Anmeld

15. august 2012

Guldet

De er søde, men tror hurtigt intressen falder for dem, når man ikke rigtig kan have dem oppe og kæle uden de spænder væk- de er så hurtige! Men de kan selvfølgelige blive tamme. Hvad med et hamster, tænker den er lidt større at kæle med? men det er self. bare mine tanker..

Anmeld

15. august 2012

Guldet

Mor- til pige skriver:

De er søde, men tror hurtigt intressen falder for dem, når man ikke rigtig kan have dem oppe og kæle uden de spænder væk- de er så hurtige! Men de kan selvfølgelige blive tamme. Hvad med et hamster, tænker den er lidt større at kæle med? men det er self. bare mine tanker..

Hov mente et Marsvin

Anmeld

15. august 2012

L83

Mor- til pige skriver:

Hov mente et Marsvin

jeg tænker at hvis man køber den som unge og har dem i hænderne dagligt at de bliver tamme... men ja måske et marsvin ville være bedre .. jeg står lidt i mellem Hamster, marsvin eller en lille kanin ved ikke helt hvad der ville være bedst

Anmeld

15. august 2012

Guldet

L83 skriver:

jeg tænker at hvis man køber den som unge og har dem i hænderne dagligt at de bliver tamme... men ja måske et marsvin ville være bedre .. jeg står lidt i mellem Hamster, marsvin eller en lille kanin ved ikke helt hvad der ville være bedst

Ja det kan godt være de bliver tamme så.  Men ja et marsvin og kanin fylder jo lidt mere. Kan i have dem udenfor så?

Anmeld

15. august 2012

L83

Mor- til pige skriver:

Ja det kan godt være de bliver tamme så.  Men ja et marsvin og kanin fylder jo lidt mere. Kan i have dem udenfor så?

jeg vil helst have det inde så et hamster er nok bedst

Anmeld

15. august 2012

LinLin

Hvad med ørkenrotter? De er ee mere vågne om dagen og lugter ikke! ;-)

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

Jeg vil anbefale et guld hamster

De er lidt større og kan blive enormt kæle De sover jo om dagen og er aktive om natten, så man skal tage den meget op om dagen så den vænner sig tila t sove om natten i stedet.

Når man vækker den skal man være meget forsigtig for den kan godt skælde ud og bide hvis man vækker den for voldsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.