At blive tisset på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Koen.

Jeg synes han overreagere meget, herregud en lille tissetår!! Hvis det er nok til han kalder jeres barn møgunge så vil jeg nødig se hvordan han reagere når han en dag har en trodsig 2 årig der skaber sig helt hysterisk i brugsen

Her hjemme er manden blevet gylpet, tisset og skidt på af lillebror og han er ret ligeglad, han skifter da bare tøj og vasker sig og så er det ude af verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Lusi

Vores søn tisser meget sjældent på os.. Han gjorde det en del, da han var spæd og der sked han også tit på os..
Det er da bestemt ik fedt, men altså stadig noget vi bare kan grine af..

Sidst han gjorde det, havde min mand lige taget tøjet af ham, da han skulle i bad. Han stod med ham på armen, mens jeg fyldte badekar og vupti så var farmand PÆNT våd ned ad maven.. Han sagde bare: nå det varmede da de første par sekunder og grinede.. Han gik så sjovt nok i bad, efter sønnike

Anmeld

16. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Hvordan er i? Eller jeres mænd hvis i bliver "tisset" på af baby??

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

Daniel griner bare af det ..

Anmeld

16. august 2012

signe.

tanja. skriver:

Jeg synes han overreagere meget, herregud en lille tissetår!! Hvis det er nok til han kalder jeres barn møgunge så vil jeg nødig se hvordan han reagere når han en dag har en trodsig 2 årig der skaber sig helt hysterisk i brugsen

Her hjemme er manden blevet gylpet, tisset og skidt på af lillebror og han er ret ligeglad, han skifter da bare tøj og vasker sig og så er det ude af verden

Nu det jo heller ikke sikkert at betegnelsen møgunge skal forståes så bogstaveligt som mange herinde opfatter

Anmeld

17. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Hvordan er i? Eller jeres mænd hvis i bliver "tisset" på af baby??

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

Hmm, tænker bare og undskyld for at jeg også skriver det: Men hvorfor har I så fået et barn, hvis han er typen der ikke skulle have børn??

Anmeld

17. august 2012

komodo

åhhh hvis jeg havde fået en femmer for hver gang jeg var blevet tisset på .

Synes som nogle andre i denne tråd at i begge overreagere ret meget, dig fordi du synes det er grund nok til ikke at få børn og ham fordi det altså bare er tis, der er forøvrigt stor forskel på baby og voksen tis, det kan han da trøste sig med håber han hurtigt kommer videre og tilgiver lillefisen han uheld 

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Nej det siger ikke lidt mere om mig end om ham.

Jeg fik ikke skrevet i mit indlæg, at han virker som om han er lige glad med vores familie... han hjælper ikke til, han laver mad og det er det eneste. hvis vores søn skal have skiftet en ble siger han "hvorfor mig" & "ææææhj nu igen!!!" osv osv osv... Når han endelig har tidligt fri vil han hellere ned og drikke en øl eller flere med sine venner, ellers vil han sove, og ja så er det ikke meget hjælp man får fra ham. derfor, synes jeg faktisk ikke rigtig at han burde have fået et barn, når han ikke "kan tage sig af det"...ja sorry... men dette vidste jeg først da vi fik vores søn. der er mere end dette, men vil ikke sidde og skrive det hele. har skrevet mange indlæg om vores parforhold... lige nu synes jeg bare det var så latterligt, at han nærmest satte sig ned og tudede over at vores kære søn havde tisset på hans shorts/ben, han burde tage det med et smil.

Valgte han at få barnet ?

jeg mener, var han med i beslutningen!? Ellers kan jeg godt 'forstå' hans reaktion!

Da jeg fik min hund, var det hellere ikke med kærestes gode vilje, da han har to i forvejen! Han smeltede heldigvis hurtigt, og ja, tog hende til sig.. Men hvor var jeg et svin at gøre det mod hans vilje!

Sorry,

Anmeld

17. august 2012

grøn · ært

Jeg vælger kun at kommentere på hans reaktion... -hvilket jeg synes er en total overdrivelse! Jeg er både blevet gylpet på, tisset på og skidt på op til flere gange af vores 3 mdr. gamle søn. Det samme er min kæreste. Og ingen af os elsker det, men der er heller ikke nogen af os, der ligefrem synes det er "eeeeuuwww, hvor klamt mand!".

Vi griner og laver sjov med Maks-Emil, når han laver sådanne ulykker. Vi fortæller ham ikke, at han er klam og ulækker! Det synes jeg egentlig er meget forkert - barnet kan jo ikke gøre for det? Det vælger jo ikke, at skide/tisse/gylpe på nogen. 

Anmeld

17. august 2012

christina92

Jeg synes måske du er liiiidt hård i din udtalelse omkring hvorvidt han er egnet som far eller ej, men vælger at tro det er skrevet lidt hårdere end ment.

I forhold til hans reaktion tror jeg da os det bunder i at han nok ikke lige havde regnet med at blive tisset på  Man reagere jo forskelligt på at blive overrasket på den måde

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

Jeg havde også snak noget ala, det de mand sagde, hvis jeg var blevet tisset på. Og peter havde grinet af mig, ligesom jeg gjorde, da anastasia tissende på ham

Tag det roligt selv, han blev chokket og synes det er ulækkert og hvad så, det er jo i orden, han er trods alt lige blevet tisset på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.