Anonym skriver:
..
Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.
Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse"
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?"
Øhhh tænker jeg bare?
Og nu er han gået i bad?
Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...
Hvordan er i? Eller jeres mænd hvis i bliver "tisset" på af baby??
Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...
Jeg vil fortælle dig en hemmelighed, som du vil finde meget morskab i at bide mærke i, men ikke dele med din tøsedreng af en kæreste:
Det der er ingenting. Det bliver meget meget værre 
Vores dreng er 2 nu, så vi er ovre alt det der, men sådan lige en kort liste over "komplikationer" vi er stødt på i de 2 år: Drengen fik tynd mave, mens kæresten skfitede ham. Desværre var det midt om natten, på dag nummer 2 hjemme så der var ret dårligt lys. Og der var så lort over det hele, men kæresten kunne ikke rigtigt bare lade ham den lille ligge der. Så han skiftede ham pænt og rækkede ham til mor der lå med kejsersnit-hul-i-maven.
Så var der natten hvor han havde kastet op inde i sengen og kæresten naturligvist først samlede drengen op af krybben, før han fandt ud af der jo var opkast over det hele.
Morgenen hvor vi stod i køkkenet, drengen kaster op ud over mor i min morgenkåbe og nøgne hud. Over til far og fortsætter. I hvad der føltes som en uendelighed.
Utalige gange hvor uheld med tissemanden, der har en tendens til at strinte over det hele. Opkast, blod, snotkys.
Kig ham i øjnene og bed ham om at klappe i. Du var gravid i 9 måneder og udholdte en fødsel der ville få ham til at pakke sammen og rende tudende hjem til sin moar - for at han kunne få sit lille vidunder.

Anmeld