At blive tisset på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Muhmi

Anonym skriver:

er en babys tis sterilt??? 

det må jeg helelre fortælle ham mange tak

Den er ikke helt holdbar så vidt jeg ved... Alles tis er sterilt så længe det er i blæren, men ligeså snart det kommer ud så er det så hut jeg visker altså ikke sterilt mere, lige meget om det er en baby eller en voksen... Men du må ikke hænge mig op på den, det er bare hvad jeg har hørt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Muhmi

Anonym skriver:

mange tak...

jeg har desværre prøvet at snakke med ham om det mange gange, men han kan ikke se noget problem i det desværre

Ej æv altså... Overvejer du så om det virkelig er ham du skal bruge din tid sammen med? For det lyder da ikke sjovt at leve i...

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Den er ikke helt holdbar så vidt jeg ved... Alles tis er sterilt så længe det er i blæren, men ligeså snart det kommer ud så er det så hut jeg visker altså ikke sterilt mere, lige meget om det er en baby eller en voksen... Men du må ikke hænge mig op på den, det er bare hvad jeg har hørt....

okay tak...

Anmeld

15. august 2012

Thereseh

Anonym skriver:

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Hvordan er i? Eller jeres mænd hvis i bliver "tisset" på af baby??

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

Slap dog acier, er min første indskydelse. Sikke da en tøs ! 

Min kæreste (og jeg selv) er blevet både tisset og skidt på, og ærlig talt så rører det os ikke. Det er nærmere noget vi kommer til at fnise af, og sige ting som "1-0 til junior" 

Anmeld

15. august 2012

modesty

Anonym skriver:

er en babys tis sterilt??? 

det må jeg helelre fortælle ham mange tak

Det er en voksens tis også.

Anmeld

15. august 2012

ONKC

Jeg har prøvet det flere gange, og nej det er da ikke det dejligste i verden, men jeg griner kun af det

Anmeld

15. august 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

Ja han er da sart, men mon ikke bare han har haft en dårlig dag??

Anmeld

15. august 2012

HeXeri

Anonym skriver:

..

Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Jeg vil fortælle dig en hemmelighed, som du vil finde meget morskab i at bide mærke i, men ikke dele med din tøsedreng af en kæreste:

Det der er ingenting. Det bliver meget meget værre

Vores dreng er 2 nu, så vi er ovre alt det der, men sådan lige en kort liste over "komplikationer" vi er stødt på i de 2 år: Drengen fik tynd mave, mens kæresten skfitede ham. Desværre var det midt om natten, på dag nummer 2 hjemme så der var ret dårligt lys. Og der var så lort over det hele, men kæresten kunne ikke rigtigt bare lade ham den lille ligge der. Så han skiftede ham pænt og rækkede ham til mor der lå med kejsersnit-hul-i-maven.
Så var der natten hvor han havde kastet op inde i sengen og kæresten naturligvist først samlede drengen op af krybben, før han fandt ud af der jo var opkast over det hele.
Morgenen hvor vi stod i køkkenet, drengen kaster op ud over mor i min morgenkåbe og nøgne hud. Over til far og fortsætter. I hvad der føltes som en uendelighed.
Utalige gange hvor uheld med tissemanden, der har en tendens til at strinte over det hele. Opkast, blod, snotkys.

Kig ham i øjnene og bed ham om at klappe i. Du var gravid i 9 måneder og udholdte en fødsel der ville få ham til at pakke sammen og rende tudende hjem til sin moar - for at han kunne få sit lille vidunder.

Anmeld

16. august 2012

signe.

Anonym skriver:

..

Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

øhhhhh.....

Jeg smiler heller ikke ligefrem hvis en af vores drenge tisser på mig...

Tror at du overfortolker hans ord.. Han er ikke en dårlig far bare fordi han måske ikke lige synes det var rart at blive tisset på..

Anmeld

16. august 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

..

Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Haha, hvor er jeg lettet! Min kæreste gør nøjagtig det samme - og jeg tænkte på om jeg mon var den eneste der havde sådan en kæreste haha.

Det skal du nok ikke lægge så meget i - det kan du ikke ændre på, og så længe han ikke gik amok så er det vel til at overleve Senere kan I grine af det sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.