At blive tisset på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.067 visninger
49 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Hvordan er i? Eller jeres mænd hvis i bliver "tisset" på af baby??

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Mutti2B

Jeg synes faktisk at det er dig der overreagerer. Ligefrem at komme til den konklusion at han ikke er typen der burde ha fået et barn pga det . Manden har nok bare haft en dårlig dag.

Anmeld

15. august 2012

Miss Church

Er han ikke typen der skulle få et barn  Men du har jo fået et barn med ham. Han kan jo godt være en god nok far, selvom han ikke bryder sig om at blive tisset på.. 

Når det så er sagt, synes jeg bare han skal være glad for at det var tis og ikke bæ han blev ramt af 

Babyer tisser når man tager deres ble af.. Specielt drenge. Man må være beredt 

Anmeld

15. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

Jeg tager det som en oplevelse - det samme gør min kæreste  Nu er det sjældent Isabella har tisset på os, og det kommer ikke så langt da hun er en pige  Min kæreste fik engang gylp ned ad ryggen - det fik vi os et grin af. Det er ikke værre end man kan smutte en tur i bad 

Anmeld

15. august 2012

5timesacharm..right?

Mutti2B skriver:

Jeg synes faktisk at det er dig der overreagerer. Ligefrem at komme til den konklusion at han ikke er typen der burde ha fået et barn pga det . Manden har nok bare haft en dårlig dag.

tror der bunder mere i det end kun lige det, siden hun har det sådan...

Anmeld

15. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

..

Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Jeg grinte bare. Min søns far blev en gang skidt på han gjorde Cilas færdig og gik i bad efter

Anmeld

15. august 2012

Mutti2B

Nørbo92 skriver:

tror der bunder mere i det end kun lige det, siden hun har det sådan...

Kan jo kun forholde mig til det hun skriver.

Anmeld

15. august 2012

Muhmi

Anonym skriver:

..

Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

At du synes han ikke burde have fået et barn, siger da mere om dig end om ham... Ja sorry, men det er da virkelig tarveligt at skrive, det er da heller ikke sjovt at blive tisset på... Nogle har det lidt sværrere med tis end andre...

Men altså, synes nu i begge overreagerer lidt her... Han burde ikke kalde jeres søn en møgunge og du burde snakke pænt om din kæreste bag hans ryg

Sikkert ikke liiige det svar du ledte efter, men det var hvad du kunne få af mig for denne gang

Anmeld

15. august 2012

5timesacharm..right?

Mutti2B skriver:

Kan jo kun forholde mig til det hun skriver.

det er selvfølgelig rigtig

Anmeld

15. august 2012

AnneH

Anonym skriver:

..

Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Det er selvfølgelig ikke så fedt at blive tisset på, men nogen skriver så var det da godt det kun var tis. Min mand blev skidt på da vores lille pige var 14 dage. Lækkert siger jeg bare. Jeg skreg af grin, tror dog ikke han syntes det var sjovt lige da det hun gjorde det, men nu griner han da også af det.

Men synes nu det er ok at han går i bad, hvis han har det bedst med det.

Hvis han ikke er typen der skulle have børn, kan det være at du skal være glad for at han gider skifte ble?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.