Anonym skriver:
Nej det siger ikke lidt mere om mig end om ham.
Jeg fik ikke skrevet i mit indlæg, at han virker som om han er lige glad med vores familie... han hjælper ikke til, han laver mad og det er det eneste. hvis vores søn skal have skiftet en ble siger han "hvorfor mig" & "ææææhj nu igen!!!" osv osv osv... Når han endelig har tidligt fri vil han hellere ned og drikke en øl eller flere med sine venner, ellers vil han sove, og ja så er det ikke meget hjælp man får fra ham. derfor, synes jeg faktisk ikke rigtig at han burde have fået et barn, når han ikke "kan tage sig af det"...ja sorry... men dette vidste jeg først da vi fik vores søn. der er mere end dette, men vil ikke sidde og skrive det hele. har skrevet mange indlæg om vores parforhold... lige nu synes jeg bare det var så latterligt, at han nærmest satte sig ned og tudede over at vores kære søn havde tisset på hans shorts/ben, han burde tage det med et smil.

Så forstår jeg helt klart bedre hvorfor du siger som du gør... Det er da træls at have sådan en kæreste... Er han slet ikke til at snakke med omkring det? For det kører da ud på et sidespor som det foregår nu...
Du får lige sådan en her
med på vejen 
Anmeld