At blive tisset på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja det siger jo lidt mere, end den kontekst det blev skrevet i. 

Det er jeg da ked af at høre. I har vist brug for en forventningssamtale, hvis det skal gå godt 

Du får lige en kæmpe krammer med på vejen 

Mange tak ... men han er desværre ikke til at snakke med, da han ikke mener han gør noget forkert, og at jeg så bare starteret et problem der slet ikke findes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Anonym trådstarter

AnneH skriver:

Det er selvfølgelig ikke så fedt at blive tisset på, men nogen skriver så var det da godt det kun var tis. Min mand blev skidt på da vores lille pige var 14 dage. Lækkert siger jeg bare. Jeg skreg af grin, tror dog ikke han syntes det var sjovt lige da det hun gjorde det, men nu griner han da også af det.

Men synes nu det er ok at han går i bad, hvis han har det bedst med det.

Hvis han ikke er typen der skulle have børn, kan det være at du skal være glad for at han gider skifte ble?!?

Okay  

Han gider også kun skifte en ble når "han vil" eller er det med en kommentar som "ææææjjh hvorfor mig" osv... 

Anmeld

15. august 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Fordi han ikke er typen der burde få et barn, er fordi an aldrig tager sig af vores søn og sjæklende hjælper til. Det er mig der står for alt. Han vil hellere drikke øl med sin venner efter job eller sove.

Se det havde vi jo ikke en chance for at vide, så jeg (vi) har jo bare svaret ud fra hvad du skrev

Anmeld

15. august 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Nej det siger ikke lidt mere om mig end om ham.

Jeg fik ikke skrevet i mit indlæg, at han virker som om han er lige glad med vores familie... han hjælper ikke til, han laver mad og det er det eneste. hvis vores søn skal have skiftet en ble siger han "hvorfor mig" & "ææææhj nu igen!!!" osv osv osv... Når han endelig har tidligt fri vil han hellere ned og drikke en øl eller flere med sine venner, ellers vil han sove, og ja så er det ikke meget hjælp man får fra ham. derfor, synes jeg faktisk ikke rigtig at han burde have fået et barn, når han ikke "kan tage sig af det"...ja sorry... men dette vidste jeg først da vi fik vores søn. der er mere end dette, men vil ikke sidde og skrive det hele. har skrevet mange indlæg om vores parforhold... lige nu synes jeg bare det var så latterligt, at han nærmest satte sig ned og tudede over at vores kære søn havde tisset på hans shorts/ben, han burde tage det med et smil.

Så forstår jeg helt klart bedre hvorfor du siger som du gør... Det er da træls at have sådan en kæreste... Er han slet ikke til at snakke med omkring det? For det kører da ud på et sidespor som det foregår nu...

Du får lige sådan en her med på vejen

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

Anonym skriver:

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Hvordan er i? Eller jeres mænd hvis i bliver "tisset" på af baby??

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

Min kæreste morer sig hysterisk over det, han synes det er så sjovt at sådan en bette knægt kan tisse sådan en lang stråle  

Så herhjemme er det helt afslappet

Anmeld

15. august 2012

4xGreve

Anonym skriver:

..

Min kæreste skifter vores søn på 1 måned, vores søn laver så en lang tisse tår og rammer kæresten på hans shorts og ben.

Han siger så "ej mand....møgunge..." og jeg siger "tá det dog rolig , du burde da bare være glad over han overhoved kan tisse" 
og han svare "det er skuda pisse klamt!!! Vil du måske gerne have at jeg pisser på dig?" 
Øhhh tænker jeg bare? 
Og nu er han gået i bad? 

Er det bare mig eller skal han tage sig sammen og lade hver med at tude! Hold nu kæft mand.. Han er ikke typen der burde have fået et barn!! Jeg synes sku at han er mega plat...

Hvordan er i? Eller jeres mænd hvis i bliver "tisset" på af baby??

Jeg er blevet tisset på mange gange af vores søn men jeg sætter mig sku ikke ned og tuder over det...

en babys tis er sterilt (staves) og her tager vi det sku koldt og roligt både hvad angår at blive tisset og lavet bummelum på...

det høre jo med til at være forældre

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Så forstår jeg helt klart bedre hvorfor du siger som du gør... Det er da træls at have sådan en kæreste... Er han slet ikke til at snakke med omkring det? For det kører da ud på et sidespor som det foregår nu...

Du får lige sådan en her med på vejen

mange tak...

jeg har desværre prøvet at snakke med ham om det mange gange, men han kan ikke se noget problem i det desværre

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Those green eyes skriver:

Min kæreste morer sig hysterisk over det, han synes det er så sjovt at sådan en bette knægt kan tisse sådan en lang stråle  

Så herhjemme er det helt afslappet

det lyder dejligt

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

en babys tis er sterilt (staves) og her tager vi det sku koldt og roligt både hvad angår at blive tisset og lavet bummelum på...

det høre jo med til at være forældre

er en babys tis sterilt??? 

det må jeg helelre fortælle ham mange tak

Anmeld

15. august 2012

4xGreve

Anonym skriver:

er en babys tis sterilt??? 

det må jeg helelre fortælle ham mange tak

ja det er det... det fortalte vores sundhedsplejerske som har været i faget i maaaaange år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.