At elske et barn mere?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

signe.

Jeg synes det er meget svært, for grundet vores situation er vi mere TAKNEMMELIGE for at Hasse er i live da vi stod til at miste ham.. Laurits kom uden problemer, godt nok lidt før, men han har aldrig været syg eller tæt på at dø...

Så jeg vil IKKEsige vi elsker Hasse mere end Laurits men Hasse har bare en helt særlig plads, det har han også i vores families hjerter, for han skulle IKKE have været her, men han overgik alle odds fordi han ville være vores søn.. Det er vi taknemmelige for HVER eneste dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

modesty

Jeg synes det er meget svært, for grundet vores situation er vi mere TAKNEMMELIGE for at Hasse er i live da vi stod til at miste ham.. Laurits kom uden problemer, godt nok lidt før, men han har aldrig været syg eller tæt på at dø...

Så jeg vil IKKEsige vi elsker Hasse mere end Laurits men Hasse har bare en helt særlig plads, det har han også i vores families hjerter, for han skulle IKKE have været her, men han overgik alle odds fordi han ville være vores søn.. Det er vi taknemmelige for HVER eneste dag!

470 gram - wow, han er godt nok en fighter! Hvor fantastisk at han klarede den. Det må have været forfærdeligt i starten...

Anmeld

16. august 2012

gædde/gitte

modesty skriver:

Han siger simpelthen at han elsker det barn han har med en anden kvinde højere end det barn han har med dig?

Okay, det ville være grobund for en krise af de helt store herhjemme. Er han svagt begavet eller hvad, siden han tænker at det vil være en god idé at sige til dig, moren til hans mindst elskelige barn???

Det at han elsker det ene barn højere end det andet kan han jo ikke gøre for. Man føler som man føler og det kan man ikke lave om på. Men jeg synes godt nok det er ufølsomt at sige det til dig. Han skulle have holdt den information for sig selv.

Hvor gammel er jeres barn? Mange mænd har jo ret svært ved at relatere til babyer, så måske det bliver bedre med alderen?

Og lad nu endelig være med at lade det gå ud over det ældste barn, som du lægger op til i en kommentar. Det er jo på ingen måde barnets skyld.

Håber at I kommer videre fra den her øv situation på en ordentlig måde. 

Anmeld

16. august 2012

Victoriasmor88

Min mand har også en datter fra tidligere forhold og hvis han kom og fortalte mig at han elskede det barn højere end det vi har sammen, så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg ville gøre, jeg ville i hvert fald reagere meget voldsomt eftersom jeg gennemgik et helvede i graviditeten og var igennem en fødsel hvor jeg ikke vidste om jeg var død eller levende.. Hvis min mand derefter havde mod på at fortælle at det barn min krop havde arbejdet så hårdt for og stadig gør ikke betød lige så meget for ham som sit første, så havde vi nok ikke været på talefod de næste uger!!! 

Anmeld

16. august 2012

Karo

Bebsesmoar skriver:

I går fortalte min kæreste mig at han elsker den ældste højere end den yngste!! Jeg blev ret gal og er det stadig!! Den ældste har en anden mor,har det noget at sige?!!? Hvordan ville i reagere??!

Hvor gamle er børnene ?

Jeg tænker om det er fordi han kan lave mere med dem ældste og derfor tror han elsker denne mere ?

Anmeld

16. august 2012

Bebsesmoar

8 år! Bebse er under ½ år så det kan vel have betydning men det gør godt nok ondt og jeg er stadig gal!! Den vrede stemning er passeret men det han sagde sidder mejslet fast!! 

Anmeld

16. august 2012

modesty

Bebsesmoar skriver:

8 år! Bebse er under ½ år så det kan vel have betydning men det gør godt nok ondt og jeg er stadig gal!! Den vrede stemning er passeret men det han sagde sidder mejslet fast!! 

Det er derfor! Jeg forstår godt at du er vred, men det er på grund af alderen. Spørg ham igen om 1år, og svaret vil være et andet, det er jeg helt sikker på. 

Anmeld

16. august 2012

Bebsesmoar

modesty skriver:

Det er derfor! Jeg forstår godt at du er vred, men det er på grund af alderen. Spørg ham igen om 1år, og svaret vil være et andet, det er jeg helt sikker på. 

Jeg håber!! Jeg tror heller ikke at han vil bryde sig om hvis jeg sagde at jeg elskede bebsen højere fordi den var den yngste!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.