At elske et barn mere?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.807 visninger
37 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Bebsesmoar

I går fortalte min kæreste mig at han elsker den ældste højere end den yngste!! Jeg blev ret gal og er det stadig!! Den ældste har en anden mor,har det noget at sige?!!? Hvordan ville i reagere??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

M&N

Bebsesmoar skriver:

I går fortalte min kæreste mig at han elsker den ældste højere end den yngste!! Jeg blev ret gal og er det stadig!! Den ældste har en anden mor,har det noget at sige?!!? Hvordan ville i reagere??!

Undskyld mig.. HVOR ER HAN TARVELIG??!

Hvordan kan man elske sit ene barn højere frem for det andet???? Ejj altså!! Jeg har ingen råd, andet end lige at sende dig en  

Jeg ville blive PISSE sur og ved slet ikke hvor han vil hen med den udtalelse??? eJ SORRY,  er helt chokeret.

Anmeld

15. august 2012

Musen5

Bebsesmoar skriver:

Jeg ville blive gal, sur, rasende, skuffet... You name it.

Jeg har 3 større børn fra mit tidligere forhold og en datter sammen med min nuværende kæreste. Jeg er så heldig at som han selv siger det: "de er lige så meget mine som vores fælles barn er og jeg elsker dem lige så højt"

Jeg er overlykkelig for det forhold mine 3 store har sammen med min kæreste. De kalder ham allesammen far og de 2 store har endda spurgt om han ikk kan adoptere dem.

Jeg kan godt forstå din reaktion. Jeg ville have det på NØJAGTIG samme måde.

/Mette

Anmeld

15. august 2012

Krussedulle

Bebsesmoar skriver:

Det syntes jeg lidt er noget fis!

Man kan elske sine børn på forskellige måder, men ligefrem at sige at man elsker den ene højest?

Har du spurgt ham hvorfor?

Anmeld

15. august 2012

TeamRocket

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal sige. Jeg kan ikke lige følge ham må jeg indrømme.

Anmeld

15. august 2012

Mamalou

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg ville reagerer. Umiddelbart tænker jeg om han føler sig mest knyttet fordi barnet er ældre og de derfor har mere sammen? Jeg har kun et barn, men jeg ville have svært ved at forestille mig, at jeg kunne elske et barn mere end et andet. 

I hvilken forbindelse kom han med den kommentar?

Vh. Louise

Anmeld

15. august 2012

Bebsesmoar

Han sagde "Jeg elsker A ubetinget højere end B!! Aii hvad! Hvorfor skat? Fordi han er ældre eller hvad??! Ja! Nå! Og det barn kommer så herhen på fredag til weekend og sikke en lyst jeg har til at være her når den ældste er her!! Aii hvor er det noget juks det her!!

Anmeld

15. august 2012

TeamRocket

Bebsesmoar skriver:

Han sagde "Jeg elsker A ubetinget højere end B!! Aii hvad! Hvorfor skat? Fordi han er ældre eller hvad??! Ja! Nå! Og det barn kommer så herhen på fredag til weekend og sikke en lyst jeg har til at være her når den ældste er her!! Aii hvor er det noget juks det her!!

Du kan da ikke lade det gå ud over barnet!

Anmeld

15. august 2012

tarkoflen

Bebsesmoar skriver:

Øv, det var jeg godt nok også blevet ked af at få at vide!

Hvor gammel er jeres fælles barn? Jeg tænker hvis det er et spædbarn, som han ikke rigtig kender endnu? Ikke at det på nogen måde gør det legalt, men jeg tror der er mange mænd, der har svært ved at forholde sig til de helt små

Håber han har en virkelig god forklaring! Jeg kan godt forstå, at man elsker sine børn på forskellig måder, de er jo forskellige mennesker, men at elske den ene mere end den anden, det synes jeg godt nok er at stramme den!

Stort til dig!

Anmeld

15. august 2012

kristinaS

Bebsesmoar skriver:

Ville godt nok også blive gal hvis min mand "af sig selv" sagde det. Han har engang kommet ind på at der gik lang tid før han elskede nr 2 ligeså meget som nr. 1, hvilket forargede mig. Men tror nogle gange der skal gå noget tid, de har jo ikke båret dem i maven. Jeg følte jo en ubetinget kærlighed til dem alle lige da de kom ud.
min mand er også bedst når de bliver en vis alder, det kan gøre mig rigtig irriteret, da man jo må være der for det enkelte barn på dets præmisser, hvor han bare glæder sig til de kan spille fodbold o.lign....
Men ja vi har da fået en til, og han er lidt en efternøler, og min mand SIGER da han har samme følelse for ham som de to andre, men tror nu også han godt ved jeg bliver sur hvis han sagde andet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.