er jeg fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

ESV

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

jeres mening. Og her er min mening

Undskyld men hvad filan er det for en opførsel??? Du beder om vores mening og når du så ikke kan lide det vi siger bliver du uforskammet og provokerende. Jeg syntes det er en underlig opførsel og hverken særligt passende eller modent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

Mor og meget mere skriver:

Ved du godt, at der gik præcis 20 minutter fra dit første indlæg og til du skrev, at du oprettede det for at prøve at vende dine tanker - men ikke kunne det? 

Hvilket spild af din og andres tid at lægge noget ud til debat, når man egentlig ikke gider drøfte det eller lytte til andre. 

Kedede du dig bare? 

Ja eller prøver du bevidst at provokerer?

Anmeld

14. august 2012

MorDk

ESV skriver:

Undskyld men hvad filan er det for en opførsel??? Du beder om vores mening og når du så ikke kan lide det vi siger bliver du uforskammet og provokerende. Jeg syntes det er en underlig opførsel og hverken særligt passende eller modent!

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

hey hey slap da af

pludselig ik? så blev det her til hønsegård!!!! taler ned om mig. tak for lort. hvad forventer i få tilbage

intet!

Anmeld

14. august 2012

MorDk

hey hey slap da af

pludselig ik? så blev det her til hønsegård!!!! taler ned om mig. tak for lort. hvad forventer i få tilbage

intet!

Du fik det som du ville have det (tænker jeg)

Det er din egen skyld! Ingen har talt grimt til dig ... men folk bliver da "harme" over din opførsel...

Du sender upassende og provokerende smileys... og viser INGEN interesse i vores forslag... Fred være med det... men igen så forstrå vi bare ikke at du overhovedet oprettede denne tråd?!

Anmeld

14. august 2012

ESV

hey hey slap da af

intet!

Du skriver om din egen mormor at hun er klan og ulækker, hvilke svar havde du forventet???

Jeg læser til sygeplejeske og arbejder på plejehjem og har et rigtig blødt hjerte for folk som din mormor, svage der ikke længere kan klare sig selv og din måde at tale om hende på gør ondt helt ind i mit hjerte for sidder bare og tænket stakkels dame! Men jeg mener faktisk ikke at jeg har være hverken uforskammet eller flabet overfor dig så at du mener vores holdninger fortjener en bræk smiley er nok lige flabet nok, det var trods alt en holdning du traf et valg at spørge om!

Men nu bliver jeg flabet for : Føj hvor jeg syntes du er et grimt menneske udfra din opførsel i denne tråd og føj for en holdning at have til andre mennesker, du mangler både pli og gode manerer!!!
Føj siger jeg bare!!!

Anmeld

14. august 2012

FruK

ESV skriver:

Du skriver om din egen mormor at hun er klan og ulækker, hvilke svar havde du forventet???

Jeg læser til sygeplejeske og arbejder på plejehjem og har et rigtig blødt hjerte for folk som din mormor, svage der ikke længere kan klare sig selv og din måde at tale om hende på gør ondt helt ind i mit hjerte for sidder bare og tænket stakkels dame! Men jeg mener faktisk ikke at jeg har være hverken uforskammet eller flabet overfor dig så at du mener vores holdninger fortjener en bræk smiley er nok lige flabet nok, det var trods alt en holdning du traf et valg at spørge om!

Men nu bliver jeg flabet for : Føj hvor jeg syntes du er et grimt menneske udfra din opførsel i denne tråd og føj for en holdning at have til andre mennesker, du mangler både pli og gode manerer!!!
Føj siger jeg bare!!!

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

er sku da ligeglad med om man er gammel ... det stadig ulækkert......! derfor kan olde molle stadig være en rar gammel dame - men det ikke indsbetydende med hun skal savle andre ind

ja måske er jeg dum og uforståelig... men jeg ser det bare sådan.... børn er det eneste uskyldige der må have lov....!

Anmeld

14. august 2012

MorDk

er sku da ligeglad med om man er gammel ... det stadig ulækkert......! derfor kan olde molle stadig være en rar gammel dame - men det ikke indsbetydende med hun skal savle andre ind

ja måske er jeg dum og uforståelig... men jeg ser det bare sådan.... børn er det eneste uskyldige der må have lov....!

Kunne sige rigtig MANGE ting lige nu... MEN du er ikke ENDNU en advarsel/rødt mærke værd!!!!!!!

Anmeld

14. august 2012

ESV

Du får det faktisk til at lyde som om olde VÆLGER de konsekvenser der er ved hendes sygdom. Kæft jeg håber du ender i samme situation og dine kære vender ryggen til dig og væmmes så du på egen krop kan mærke hvor ondt det gør!
Du lyder som en snot forkælet 14 årig!

Føj føj føj godt du ikke er mit barn jeg ville være pinlig over dig!!

Over and out du skal ikke få lov til at ødelægge mit gode tirsdags humør!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.