er jeg fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Kunne sige rigtig MANGE ting lige nu... MEN du er ikke ENDNU en advarsel/rødt mærke værd!!!!!!!

din mening er din mening den skal du have lov at have for dig selv for jeg har min mening og den skal jeg have lov at have for mig selv

ingen er ens men i det hele og i det store.....! er olde bare ik det samme mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

ESV

MorDk skriver:

Kunne sige rigtig MANGE ting lige nu... MEN du er ikke ENDNU en advarsel/rødt mærke værd!!!!!!!

Jeg håber jeg fik lidt af dine holdninger med også jeg kunne nemlig ikke holde kæft længere...

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

ESV skriver:

Du får det faktisk til at lyde som om olde VÆLGER de konsekvenser der er ved hendes sygdom. Kæft jeg håber du ender i samme situation og dine kære vender ryggen til dig og væmmes så du på egen krop kan mærke hvor ondt det gør!
Du lyder som en snot forkælet 14 årig!

Føj føj føj godt du ikke er mit barn jeg ville være pinlig over dig!!

Over and out du skal ikke få lov til at ødelægge mit gode tirsdags humør!!!

så smut med dig

har du endnu ikke noget at tilføje så luk venligst

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

ESV skriver:

Jeg håber jeg fik lidt af dine holdninger med også jeg kunne nemlig ikke holde kæft længere...

munden!

Anmeld

14. august 2012

MorDk

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

din mening er din mening den skal du have lov at have for dig selv for jeg har min mening og den skal jeg have lov at have for mig selv

ingen er ens men i det hele og i det store.....! er olde bare ik det samme mere

Fint! Men din momse er syg og hun kan ikke gøre for det. Selvfølgelig er hun ikke den samme men derfor skal hun som alle andre mennesker behandles med ligeværdighed, forståelse og respekt!!!!

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Fint! Men din momse er syg og hun kan ikke gøre for det. Selvfølgelig er hun ikke den samme men derfor skal hun som alle andre mennesker behandles med ligeværdighed, forståelse og respekt!!!!

behandler hende også ordenligt når jeg er hos hende !

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

ESV skriver:

Du får det faktisk til at lyde som om olde VÆLGER de konsekvenser der er ved hendes sygdom. Kæft jeg håber du ender i samme situation og dine kære vender ryggen til dig og væmmes så du på egen krop kan mærke hvor ondt det gør!
Du lyder som en snot forkælet 14 årig!

Føj føj føj godt du ikke er mit barn jeg ville være pinlig over dig!!

Over and out du skal ikke få lov til at ødelægge mit gode tirsdags humør!!!

jeg er bare blevet lidt bange for olde efter hun er blevet så dårlig

Anmeld

14. august 2012

*Toffee*

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

er sku da ligeglad med om man er gammel ... det stadig ulækkert......! derfor kan olde molle stadig være en rar gammel dame - men det ikke indsbetydende med hun skal savle andre ind

ja måske er jeg dum og uforståelig... men jeg ser det bare sådan.... børn er det eneste uskyldige der må have lov....!

Tror du at det er et valg hun har? Om hun vil savle eller ej?

Anmeld

14. august 2012

MorDk

ESV skriver:

Jeg er enig med dig!

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

*T* skriver:

Tror du at det er et valg hun har? Om hun vil savle eller ej?

nej... men det gør det heller ikke nemmere at ens kæreste er ved at  når han er med derover... og nu gider han aldrig .... så får jeg det jo lidt på samme måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.