er jeg fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

MorDk

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

jeg er bare blevet lidt bange for olde efter hun er blevet så dårlig

Bange?

Psssst! Ryster på hovedet! Har ikke ondt af dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Jeg er enig med dig!

jamen så giv jer til noget andet

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Bange?

Psssst! Ryster på hovedet! Har ikke ondt af dig!

det er sandheden.

Anmeld

14. august 2012

MorDk

jamen så giv jer til noget andet

Ryster på hovedet.... (fej foran din egen dør)

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Ryster på hovedet.... (fej foran din egen dør)

nu er det da dig der skaber drama

Anmeld

14. august 2012

ESV

jeg er bare blevet lidt bange for olde efter hun er blevet så dårlig

Okay se nu kan vi snakke!! Det er PISSE hårdt når sygdom ændre de mennesker vi elsker og holder af og det er pisse hamrende svært at forholde sig til, jeg mistede både min mormor og morfar sidste år og de sidste måneder var rædselsfulde! Jeg kan sagtens sætte mig ind i følelsen af at det mennesker man elsker ikke længere er til! Men brug tiden du kan med hende også sammen med dit barn så du efterfølgende også har nogle gode minder. For de betyder ALT når de engang ikke længere er hos os!

Anmeld

14. august 2012

MorDk

det er sandheden.

Du er bange fordi du ikke kender til sygdommen. Derfor tror jeg du oprettede denne debat. MEN istedet for at skrive om DIG selv så bruger du din datter... og da folk er uenige med dig... så begynder du at bliuve flabet.... for det gør ondt på (din situation) og hvad så nu.... jo så springer du ud af busken og siger du er bange... og så tænker jeg... istedet for at undskylde for din dårlige opførsel... så håber du vi glemmer det og pludselig for ondt af dig? Ret mig hvis jeg tager fejl. MEN det er mine tanker ....!

Anmeld

14. august 2012

MorDk

nu er det da dig der skaber drama

Nej det sys jeg faktisk ikke...

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Du er bange fordi du ikke kender til sygdommen. Derfor tror jeg du oprettede denne debat. MEN istedet for at skrive om DIG selv så bruger du din datter... og da folk er uenige med dig... så begynder du at bliuve flabet.... for det gør ondt på (din situation) og hvad så nu.... jo så springer du ud af busken og siger du er bange... og så tænker jeg... istedet for at undskylde for din dårlige opførsel... så håber du vi glemmer det og pludselig for ondt af dig? Ret mig hvis jeg tager fejl. MEN det er mine tanker ....!

pjat... synes ikke det her gavner hverken dig eller mig eller olde... hav lidt respekt for min sårbarhed som jeg ikke altid er god til at vise

Anmeld

14. august 2012

MorDk

pjat... synes ikke det her gavner hverken dig eller mig eller olde... hav lidt respekt for min sårbarhed som jeg ikke altid er god til at vise

Ja og ilm. Hav dog lidt respekt for os andre her i debatten som faktisk prøvede at hjælpe dig!

Sårbarhed er ikke en undskyldning for at være flabet over for andre mennesker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.