Hvor mange IVF- forsøg skulle der til før i blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

(august)

Hej

Vi var igennem 3x ICSI og 4x fryseæg før det lykkedes at få en dejlig lille pige. Det tog os fra vi startede pb til den lille blev født 4 år

Held og lykke til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Viventerjer

Miss BananaHammock skriver:

Vi blev gravide i 2 forsøg med IVF. Er nu i uge 23 med en lille dreng.

Ej hvor skønt og stort tillykke

Anmeld

20. august 2012

Viventerjer

(august) skriver:

Hej

Vi var igennem 3x ICSI og 4x fryseæg før det lykkedes at få en dejlig lille pige. Det tog os fra vi startede pb til den lille blev født 4 år

Held og lykke til jer alle

Et langt forløb, men kunne forestille mig det var det hele værd

Anmeld

20. august 2012

(august)

Viventerdig skriver:

Et langt forløb, men kunne forestille mig det var det hele værd

Det er det hele værd og selvom det føles opløst bliver man nødt til at holde målet for øjet. Samtidig skal det dog siges at vi også undersøgte vores muligheder med adoption, og det var da vi begyndte på det og fokuserede på det, at jeg blev gravid.

Anmeld

21. august 2012

gædde/gitte

pussekat skriver:

hejsa

vi her prøve at vil adoption og det kan vi ikke da jeg her en sygdom som gør at vi ikke kan  men hende dame vi snakkes med om adoption at vi kun gå fra hende og min mand kun så adoption og når han så have få barn kun vi da gift også igen også kun jeg da søge om at få lov til at adoption barn før så være vi jo gift og jeg være den mor  den pis lov jeg kan ikke samme med min mand men kan når vi er gå fra hende og flytte samme igen kan jeg

ej! ja det lyder fandme åndsvagt?!?!......

Må jeg ha lov at sige: Du er dælme en stærk kvinde! Du fortjener virkelig den sejr!

Anmeld

21. august 2012

Viventerjer

(august) skriver:

Det er det hele værd og selvom det føles opløst bliver man nødt til at holde målet for øjet. Samtidig skal det dog siges at vi også undersøgte vores muligheder med adoption, og det var da vi begyndte på det og fokuserede på det, at jeg blev gravid.

Blev i så naturlig gravide i sidste ende ?

Anmeld

22. august 2012

(august)

Viventerdig skriver:

Blev i så naturlig gravide i sidste ende ?

Undskyld ja det gjorde viog fik en dejlig pige, og 8 mdr efter hende blev jeg gravid igen helt uden hjælp. 

Anmeld

22. august 2012

Viventerjer

(august) skriver:

Undskyld ja det gjorde viog fik en dejlig pige, og 8 mdr efter hende blev jeg gravid igen helt uden hjælp. 

Okay så gav det mening hihi

Anmeld

25. august 2012

Muzs

Vi var igennem 2 xIVF og 1x fryseæg. Vi fik for snart 2 år siden en skøn lille dreng

Vi har stadig æg i fryseren og overvejer nu om vi snart skal se om vi kan få barn nr 2

Anmeld

26. august 2012

Viventerjer

Muzs skriver:

Vi var igennem 2 xIVF og 1x fryseæg. Vi fik for snart 2 år siden en skøn lille dreng

Vi har stadig æg i fryseren og overvejer nu om vi snart skal se om vi kan få barn nr 2

Hvor dejligt

Hvis i har muligheden, skal i da tage chancen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.