Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viventerdig skriver: Ja, vi også bare spændt på at, komme ordentlig igang
Ja, vi også bare spændt på at, komme ordentlig igang
Har i været igang med andre behandlinger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Vores første forsøg virkede ikke, men vi for, at dette virker! Går p.t. og ruger på to æg og håber af hele hjertet at vi kan nøjes med to forsøg
Vores første forsøg virkede ikke, men vi for, at dette virker! Går p.t. og ruger på to æg og håber af hele hjertet at vi kan nøjes med to forsøg
Musse21 skriver: Har i været igang med andre behandlinger?
Viventerdig skriver: Nej det blev hurtig udelukket .. jeg havde ikke passage igennem begge af mine æggeledere, og så sivede der væske ned i livmoderen pga. De var væskefyldte - så resultatet blev at de begge er blevet fjernet og uden æggeledere kan vi ikke blive gravid naturlig eller med insemination så ivf er den eneste løsning
Nej det blev hurtig udelukket .. jeg havde ikke passage igennem begge af mine æggeledere, og så sivede der væske ned i livmoderen pga. De var væskefyldte - så resultatet blev at de begge er blevet fjernet og uden æggeledere kan vi ikke blive gravid naturlig eller med insemination så ivf er den eneste løsning
Der er jeg da ked af at høre
Men godt der så findes andre muligheder..
Må jeg spørge hvor længe i har været igang med projekt baby?
Musse21 skriver: Der er jeg da ked af at høre Men godt der så findes andre muligheder.. Må jeg spørge hvor længe i har været igang med projekt baby?
Viventerdig skriver:Krydser alt hvad jeg kan for jer
tarkoflen skriver: Tusind tak, jeg også for jer
Tusind tak, jeg også for jer
Viventerdig skriver: Ja det positive er jo at, vi ved helt konkret hvad vi har og forholde os til Vi forsøgte i 2 år inden vi startede på udredning for 9 mdr. siden, og nu står vi her.. Det har været et langt forløb pga. Æggelederene og stofskiftetsproblematik, men nu vi lige straks klar
Ja det positive er jo at, vi ved helt konkret hvad vi har og forholde os til Vi forsøgte i 2 år inden vi startede på udredning for 9 mdr. siden, og nu står vi her.. Det har været et langt forløb pga. Æggelederene og stofskiftetsproblematik, men nu vi lige straks klar
Det var da dejligt at høre
Viventerdig skriver: Hej jeg er lidt nysgerrig om der er nogle der vil ud med, hvor mange IVF forsøg i var igennem før i blev gravide ?
Hej jeg er lidt nysgerrig om der er nogle der vil ud med, hvor mange IVF forsøg i var igennem før i blev gravide ?
Et forløb på 8 år med for højt og skiftevis for lavt stoffskift, blev oppereret for Struma i 2008 og fik fjernet hele min Skjoldbugskirtel, har været igennem et hav af negative IUI forsøg på forskellige privat-klinikker, 2 X IVF og 2 X ISCI, blev gravid ved 2 og sidste ISCI på en Blastocyst og er nu i 17+4 og venter en dejlig og aktiv dreng
Jeg krydser fingre for jer og håber at det hurtigt lykkedes for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128