Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Elgaard73 skriver: Hej...Her lykkedes det i føste IVF forsøg. Fik 4 befrugtede æg ud af det og 2 kom i fryseren og 2 blev sat op, men kun et satte sig fast. Har nu den dejligeste søn på 9 måneder...
Hej...Her lykkedes det i føste IVF forsøg. Fik 4 befrugtede æg ud af det og 2 kom i fryseren og 2 blev sat op, men kun et satte sig fast. Har nu den dejligeste søn på 9 måneder...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: blev gravid ved første forsøg har idag den lækkerste og smukkeste pige Philippa på 9,5 mdr
blev gravid ved første forsøg har idag den lækkerste og smukkeste pige Philippa på 9,5 mdr
Faith skriver: Vi måtte igennem 6 forsøg før vi blev gravide. Men så var der osse dobbelt op på babylykke. Enæggede tvillinger. Og de var værd at vente på Pøj pøj
Vi måtte igennem 6 forsøg før vi blev gravide. Men så var der osse dobbelt op på babylykke. Enæggede tvillinger. Og de var værd at vente på
Pøj pøj
Viventerdig skriver: Det er jeg rigtig ked af og høre .. Har i overvejet adoption ..?
Det er jeg rigtig ked af og høre .. Har i overvejet adoption ..?
hejsa
vi her prøve at vil adoption og det kan vi ikke da jeg her en sygdom som gør at vi ikke kan men hende dame vi snakkes med om adoption at vi kun gå fra hende og min mand kun så adoption og når han så have få barn kun vi da gift også igen også kun jeg da søge om at få lov til at adoption barn før så være vi jo gift og jeg være den mor den pis lov jeg kan ikke samme med min mand men kan når vi er gå fra hende og flytte samme igen kan jeg
pussekat skriver: hejsa vi her prøve at vil adoption og det kan vi ikke da jeg her en sygdom som gør at vi ikke kan men hende dame vi snakkes med om adoption at vi kun gå fra hende og min mand kun så adoption og når han så have få barn kun vi da gift også igen også kun jeg da søge om at få lov til at adoption barn før så være vi jo gift og jeg være den mor den pis lov jeg kan ikke samme med min mand men kan når vi er gå fra hende og flytte samme igen kan jeg
Viventerdig skriver: Det lyder som noget være noget !! krydser lige for jer
Det lyder som noget være noget !! krydser lige for jer
tak det håbet vi også på det vil lykke
Jeg er desværre nok en af dem, som hiver statistikken lidt ned. Vi er lige gået igang med vores 4. ICSI forsøg. Forhåbentlig er det lykkens forsøg.
Jeg håber, at det snart lykkes for jer
Putomanen skriver: Jeg er desværre nok en af dem, som hiver statistikken lidt. Vi er lige gået igang med vores 4. ICSI forsøg. Forhåbentlig er det lykkens forsøg. Jeg håber, at det snart lykkes for jer
Jeg er desværre nok en af dem, som hiver statistikken lidt. Vi er lige gået igang med vores 4. ICSI forsøg. Forhåbentlig er det lykkens forsøg.
Viventerdig skriver: Sender en masse til jer
Sender en masse til jer
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128