Hvor mange IVF- forsøg skulle der til før i blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Viventerjer

Elgaard73 skriver:

Hej...Her lykkedes det i føste IVF forsøg. Fik 4 befrugtede æg ud af det og 2 kom i fryseren og 2 blev sat op, men kun et satte sig fast. Har nu den dejligeste søn på 9 måneder...

Hvor er det bare skønt med nogle gode erfaringer når man sidder her på den ene side og skal til og igang tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Viventerjer

Miia90 skriver:

blev gravid ved første forsøg  har idag den lækkerste og smukkeste pige Philippa på 9,5 mdr

Hvor er hun skøn håber det lykkedes i første her også .. Men self. bare i det hele taget lykkedes

Anmeld

20. august 2012

Viventerjer

Faith skriver:

Vi måtte igennem 6 forsøg før vi blev gravide. Men så var der osse dobbelt op på babylykke. Enæggede tvillinger. Og de var værd at vente på

Pøj pøj

Det er faktisk det jeg selv går og håber lidt på .. Tvillinger vil være helt perfekt ... Tak for dit svar ... Bare hjulpet på gejsten at, få en masse gode historier afvide

Anmeld

20. august 2012

pussekat

Viventerdig skriver:

Det er jeg rigtig ked af og høre .. Har i overvejet adoption ..?

hejsa

vi her prøve at vil adoption og det kan vi ikke da jeg her en sygdom som gør at vi ikke kan  men hende dame vi snakkes med om adoption at vi kun gå fra hende og min mand kun så adoption og når han så have få barn kun vi da gift også igen også kun jeg da søge om at få lov til at adoption barn før så være vi jo gift og jeg være den mor  den pis lov jeg kan ikke samme med min mand men kan når vi er gå fra hende og flytte samme igen kan jeg

Anmeld

20. august 2012

Viventerjer

pussekat skriver:

hejsa

vi her prøve at vil adoption og det kan vi ikke da jeg her en sygdom som gør at vi ikke kan  men hende dame vi snakkes med om adoption at vi kun gå fra hende og min mand kun så adoption og når han så have få barn kun vi da gift også igen også kun jeg da søge om at få lov til at adoption barn før så være vi jo gift og jeg være den mor  den pis lov jeg kan ikke samme med min mand men kan når vi er gå fra hende og flytte samme igen kan jeg

Det lyder som noget være noget !! krydser lige for jer

Anmeld

20. august 2012

pussekat

Viventerdig skriver:

Det lyder som noget være noget !! krydser lige for jer

hejsa

tak det håbet vi også på det vil lykke

Anmeld

20. august 2012

Putomanen

Jeg er desværre nok en af dem, som hiver statistikken lidt ned. Vi er lige gået igang med vores 4. ICSI forsøg. Forhåbentlig er det lykkens forsøg.

Jeg håber, at det snart lykkes for jer

Anmeld

20. august 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Jeg er desværre nok en af dem, som hiver statistikken lidt. Vi er lige gået igang med vores 4. ICSI forsøg. Forhåbentlig er det lykkens forsøg.

Jeg håber, at det snart lykkes for jer

Sender en masse til jer

Anmeld

20. august 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Sender en masse til jer

Mange tak

Anmeld

20. august 2012

Miss BananaHammock

Vi blev gravide i 2 forsøg med IVF. Er nu i uge 23 med en lille dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.