Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viventerdig skriver: Hold helt op så kan vores forløb på snart 3 år godt go home .. Men hvor er det dejligt og høre det gik godt for jer i sidste ende Tak for tankerne .. Det skal lykkes
Hold helt op så kan vores forløb på snart 3 år godt go home .. Men hvor er det dejligt og høre det gik godt for jer i sidste ende Tak for tankerne .. Det skal lykkes
Tak og velbekomme da forholdet står ihvertfald sin prøve og ja, det er simpelthen fantastisk, når de to streger på graviditetstesten viser sig efter så mange års forsøg.
Selvfølgelig skal det nok lykkedes det for jer er spændt på en update fra jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Hej jeg er lidt nysgerrig om der er nogle der vil ud med, hvor mange IVF forsøg i var igennem før i blev gravide ?
Hej jeg er lidt nysgerrig om der er nogle der vil ud med, hvor mange IVF forsøg i var igennem før i blev gravide ?
hejsa
vi her prøve i 7 år nu og vi her få
2 iui og 2 ivf og 12 ISCI og 2 fryste æg op og her være gravid 2 gang som bliv til sa i uge 7 og lige nu prøve vi her hjem da vi skal i pravit og der skal jo være penge til det hele
så bliv nok ikke mor da jeg er på vej til 41
Viventerdig skriver: Ja, kan jeg godt sætte mig ind i .. Selv om man er igang med behandling nu og er positiv, så ligger det stadig totalt fjernt/ uvirkeligt med at de to streger en dag rammer vores lille hjem Mange tak.. Jeg skal i hvert fald nok smide updates herinde
Ja, kan jeg godt sætte mig ind i .. Selv om man er igang med behandling nu og er positiv, så ligger det stadig totalt fjernt/ uvirkeligt med at de to streger en dag rammer vores lille hjem Mange tak.. Jeg skal i hvert fald nok smide updates herinde
Ja, det gør det jeg krydser ihvertfald fingre for jer glæder mig til updaten
Held og lykke. Jeg for jer
Vi har været igennem rigtig meget, men det lykkedes i sidste forsøg, 7. gang tror jeg det var
Hej...Her lykkedes det i føste IVF forsøg. Fik 4 befrugtede æg ud af det og 2 kom i fryseren og 2 blev sat op, men kun et satte sig fast. Har nu den dejligeste søn på 9 måneder...
blev gravid ved første forsøg har idag den lækkerste og smukkeste pige Philippa på 9,5 mdr
Vi måtte igennem 6 forsøg før vi blev gravide. Men så var der osse dobbelt op på babylykke. Enæggede tvillinger. Og de var værd at vente på
Pøj pøj
pussekat skriver: hejsa vi her prøve i 7 år nu og vi her få 2 iui og 2 ivf og 12 ISCI og 2 fryste æg op og her være gravid 2 gang som bliv til sa i uge 7 og lige nu prøve vi her hjem da vi skal i pravit og der skal jo være penge til det hele så bliv nok ikke mor da jeg er på vej til 41
Nov26 skriver: Held og lykke. Jeg for jer Vi har været igennem rigtig meget, men det lykkedes i sidste forsøg, 7. gang tror jeg det var
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128